Roaming Support Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Ziua ta


Lucrând într-o echipă mică dedicată, veți fi responsabil pentru serviciile noastre de roaming și internaționale. Aceasta include găsirea și urmărirea defecțiunilor, precum și gestionarea înființării de noi rețele de roaming în întreaga lume. Investigarea și remedierea problemelor tehnice de la alți operatori, VIP și echipe interne și externe, folosind IRIS și alte instrumente de monitorizare pentru a identifica problemele și inconsecvențele în fluxul de trafic. Monitorizarea performanțelor roamerilor noștri din străinătate, precum și roamerilor din propria noastră rețea, pentru a ne asigura că experiența clienților este cât se poate de bună. Gestionați deschiderea de noi servicii de rețea de roaming, lucrând cu echipele comerciale, de facturare și de conformitate din business, precum și cu echipele tehnice din zona noastră centrală de telefonie mobilă și cu echipa noastră de servicii de roaming de grup Vodafone (VRS).


Cu aceste activități, veți avea un impact mare asupra afacerii noastre:


  • Investigați erorile de roaming de intrare și ieșire pentru a restabili serviciul pentru client folosind urmele relevante ale MAP, CAMEL, SS7/ISUP, SIGTRAN, MNP, SCCP și IP, SIP, GTP – aprox. 30 de bilete pe lună.
  • Lucrați îndeaproape cu partenerii de roaming, furnizorii terți și proprietarii de elemente din cadrul echipelor de asistență din a doua linie.
  • Furnizați comunicări clare și concise către părțile interesate.
  • Ridicați comenzi de lucru / solicitări de modificare pentru a implementa partenerii de roaming IR21 modificări ale NDC, IP și GT în rețea.
  • Asigurați-vă că toate lucrările sunt efectuate și documentate în conformitate cu standardele, metodele și procedurile cerute.
  • Stabiliți priorități și programați incidentele și solicitările primite.
  • Facilitați rezolvarea incidentelor și lucrați în cadrul echipelor interfuncționale atunci când este necesar pentru a determina rezolvarea problemelor.
  • Oferiți un management reactiv, răspunzând la solicitările de asistență, remediere, e-mail și escalade.
  • Lucrul ocazional în afara orelor de lucru pe o bază de rotație pentru a gestiona probleme majore va fi un element al acestui rol.
  • Asigurați-vă că toate lucrările sunt efectuate și documentate în conformitate cu standardele, metodele și procedurile cerute.
  • Creșteți și urmăriți apelurile cu echipe de asistență externe și parteneri de roaming.
  • Asistați VRS să testeze noi servicii de roaming pentru a vă asigura că serviciile funcționează înainte de lansare.
  • Asistați echipa VRS în perioada de stabilitate pentru a vă asigura că apelurile de asistență sunt rezolvate.
  • Creați configurația și ridicați comenzile de lucru pentru testare și lansări live


Cu aceste abilități, ești un candidat grozav


  • Metodologie solidă de depanare.
  • Bună cunoaștere a fluxurilor de apeluri 2G/3G/4G Inbound / Outbound Voice și Date Roaming, SMS internațional, MMS și MNP și 2G/3G/4G, GRX, arhitectură de rețea de servicii de roaming și instrumente de asistență specifice serviciului.
  • Bune cunoștințe despre Camel Services.
  • Înțelegerea profilurilor HLR de exemplu BOAC, BOIC, BOICEXHC.
  • Bună cunoaștere a protocoalelor SS7, Sigtran, MAP și CAMEL.
  • Cunoașterea protocoalelor SIP/RTP.
  • Bune cunoștințe de lucru ale funcționalității de urmărire Geoprobe și Wireshark.
  • Cunoașterea utilizării statisticilor de rețea, a urmelor rețelelor și a jurnalelor de testare pentru a analiza și îmbunătăți performanța rețelei.
  • HND sau HTEC sau mai mare în disciplina aferentă.
  • 3+ ani de experiență operațională pe sisteme complexe, suport IT/Telecom.
  • 3+ ani de experiență în lucrul la instalații mari din proprie inițiativă.


Sună ca locul de muncă perfect? Avem și mai multe de oferit:


  • Lucru de acasă – abordare hibridă
  • Servicii medicale si stomatologice;
  • Asigurare de viata;
  • Abonament telefonic dedicat angajatului;
  • Reduceri speciale pentru săli de sport și comercianți cu amănuntul;
  • Bonus anual de companie;
  • Educație continuă – investim continuu în tine pentru a ne asigura că aveți tot ce este necesar pentru a excela la locul de muncă și pentru a vă îmbunătăți abilitățile;
  • Începeți să lucrați cu o tehnologie web testată și de încredere;
  • Introducerea la parterul unei companii care schimbă tehnologia;
  • Vacanță flexibilă – Luați-vă timp liber atunci când aveți nevoie, avem încredere în tine.


#_VEDEA

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la _VOIS pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la _VOIS pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are _VOIS locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?