Routing administrator baze de date

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Employment type: Permanent

Experience level: 1 - 2 years

Description

Pentru departamentul de Routing & Material Master Data Management, cautăm un administrator a carui responsabilitate principala consta in crearea listelor cu privire la necesarul de resurse pentru realizarea pieselor în lucru alocate, în colaborare cu departamentele implicate in dezvoltarea proiectului.

 

Responsabilități:

  • Participă la colectarea informatiilor necesare pentru procesarea planurilor de structură a pieselor (structura PLM) conform evoluției proiectului;
  • Întocmește și menține baza de date (de exemplu: BPM/ Matt Master Data, AVAS, IMDS IPoint ,IMDS, PLM Teamcenter, HOST,etc.), în consultare cu departamentele implicate;
  • Responsabil pentru dezvoltarea și întreținerea listelor cu necesarul de resurse pentru piese in faza de prototip, pre-serie și de serie în sistemele de date pentru a  asigura procesele de producție în conformitate cu standardele agreate (de exemplu, HOST, SAP, PLM);
  • Întreține listele pentru componentele pieselor atât în faza de pre-serie, cât și în serie, în sistemele predefinite(de exemplu, HOST, PLM, SAP) și stochează informațiile relevante în folderele dedícate;
  • Transferă informațiile specifice cu privire la componentele pieselor alocate și face corespondenta între sistemele folosite (SAP / Teamcenter);
  • Participă la sedintele cu privire la coordonarea modificarilor privind eventualele schimbări și punerea în aplicare a ECR-urilor aprobate (Engineering Change Request), în listele de părți de piese afectate / structurile PLM.

Cerințe:

  • Studii superioare tehnice / studii superioare economice;
  • Cunostinte bune de limba engleza, germana;
  • Cunostinte sistem EDV-Office (Elektronische Datenverarbeitung);  
  • Cunoștințe sistem PLM (Product Lifecycle Management);
  • Cunostinte de baza ale sistemelor de productie (procese de productie).

Beneficii:

  • Șansa dezvoltării carierei într-o companie multinațională de renume;
  • Training inițial, programe de dezvoltare;
  • Mediu de lucru competitiv;
  • Prime anuale;
  • Acces gratuit la servicii medicale.

Dacă ești o persoană responsabilă care dorește sa facă parte dintr-o echipa dinamică care își desfășoară activitatea într-un mediu multinațional, trimite-ne aplicaţia ta.
Toate persoanele care corespund profilului, vor fi contacte in maxim 3 săptămâni.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la DRÄXLMAIER România pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la DRÄXLMAIER România pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are DRÄXLMAIER România locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?