Sales administration specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Postul oferit este locat la sediul central al companiei din ARAD, zona CET.

Sarcina principala este de a asigura suportul necesar departamentului de vanzari in special agentului de vanzari in relatia cu clientii de care acesta raspunde si sa asigure continuitatea inecretariat/Receptie/Registratura societatii si respectiv in asistarea echipei de management dpdv administrativ
 
Sarcini ale angajatului: 

  • Secretariat/Receptie/Registratura societatii
  • Mentine legatura cu serviciile de curierat/ posta si efectueaza inregistrarea documentelor ce intra/ sunt emise de companie.
  • Ordoneaza / distribuie corespondenta catre fiecare responsabil/ departament respectiv conducerea companiei.
  • Transmite/ receptioneaza atat prin fax cat si pe suport de hartie diferitele documente pe care le inregistreaza si apoi distribuie in functie de sfera de interes.
  • Centralizeaza necesarul de consumabile la nivel de companie atat ptr fiecare departament cat si pentru consumabilele comune (administrative), urmareste achizitiile de la furnizorii agreati;
  • Asistentul echipei manageriale
  • Pe baza instructiunilor superiorului, conduce si coordoneaza sarcini administrative, in special:
  • Ajuta Echipa de Management structurand o schema a prioritatilor in ceea ce priveste e-mail-urile, convorbirile, corespondenta scrisa si sedintele legate de Managementul pe Tara;
  • Ajuta Managerul de Tara (implicit intregul management de varf Managerul Financiar, Managerul de Vanzari si Managerul Operational ori HR)in ceea ce priveste programul de calatorii/planificarea calatoriilor, coordonarea intalnirilor, precum si rezervarile necesare pentru calatoriile respective (hoteluri, avion etc.)
  • Pregateste protocoale, rapoarte, statistici, prezentari in romana si engleza;
  • Arhiveaza si administreaza documente legate de cooperarea cu reprezentantii respectivei companii si sefii centrelor de costuri;
  • Sprijina Echipa de Management in orice probleme organizationale, administrative si/sau legate de proiect.
  • Activitati de administrare vanzari


    - preia de la clienti orice solicitare/comanda/reclamatie si transmite birourilor implicate cerintele/reclamatiile clientului; 
    centralizeaza toate reclamatiile clientilor si le transmite spre verificare Sefului de Birou; 
    asigura arhivarea periodica a documentelor care fac obiectul departamentului de vanzari; 
    preia de la departamentul tehnic documentele primare aferente serviciului de colectare, transport si depozitare deseuri solide nepericuloase si deseuri reciclabile si prelucreaza aceste date in vederea facturarii; 
    raspunde de activitatea de prefacturare urmarind respectarea preturilor negociate cu clientii precum si alte clauze speciale solicitate de acestia; 
    pregateste si transmite Sefului de Birou spre verificare, datele pentru facturare; 
    verifica periodic preturile negociate prin contract printr-o analiza a vanzarilor pe client,corelata cu costurile companiei; 
    transmite spre verificare Sefului de Birou informatiile obtinute in urma analizei, in vederea ajustarii pretului, acolo unde este cazul; 
    furnizeaza lunar informatii Sefului de Birou precum si altor birouri privind situatia debitelor si creantelor companiei, in relatia cu clientii; (inclusiv pentru punctele de lucru) 
    trimite lunar informatii agentilor de vanzari/coordonatori puncte de lucru, cu privire la incasarile pe clienti; 
    intocmeste si analizeaza situatia vanzarilor pe tip de clienti, respectiv grafice pe vechime a creantelor, in ceea ce priveste contractele cu persoane fizice si juridice de pe punctele de lucru; 
    implicat in activitatea de monitorizare si recupeare a datoriilor de la clienti, in colaborare cu departamentul juridic/societatea de consultanta a companiei; 
    verifica, pentru luna antrerioara, fisierele de vanzari cu fisele de cont corespunzatoare in vederea inregistrarii veniturilor companiei in contabilitate intr-un mod cat mai corespunzator; 
    elaboreaza lunar rapoarte pentru clienti, acolo unde este cazul; 
    la solicitarea Sefului de Birou, elaboreaza diverse documente pe care le transmite clientilor, dupa caz; 
    elaboreaza rapoarte comerciale pe care le trimite Sefului de Birou/Managerului Regional de Vanzari/Directorului National de Vanzari

     

     

    Cerinte

    • Studii superioare preferabil economice

    • Cunostinte Microsoft Office (mai ales Excel-obligatoriu)

    • Cunostinte limba engleza

    • Cunostinte contabilitate primara

    • Experienta in relatii cu clientii

    • Experienta in utilizare soft (gen Axapta, Sap….) si posesie carnet conducere – constituie avantaj

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la FCC Environment România SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la FCC Environment România SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are FCC Environment România SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?