Ecofleet Romania este unul dintre principalii furnizori de telematica din Romania, Ecofleet este o echipă internațională specializată în soluționarea sarcinilor legate de monitorizarea prin GPS, managementul flotelor și managementul echipelor. Scopul nostru este optimizarea flotelor și a proceselor de lucru pentru ca partenerii noștri să-şi reducă costurile și să-şi crească veniturile.
Descrierea postului:
Activitate home office in afara situatiilor in care nu esti pe teren
Promovarea și vânzarea soluției Ecofleet, o soluție completă de fleet management
Realizarea planului de vanzari si urmarirea obiectivelor de vanzari ale companiei
Identificarea cerințelor pieței în conformitate cu soluțiile și produsele din portofoliul Ecoofleet Romania.
Gestionează si soluționează vânzările către potențialii clienți, menține și dezvoltă relațiile cu clienții actuali.
Colectează și transmite informații despre cerințele clienților în ceea ce privește soluțiile personalizate.
Prezintă ofertele de preț, documentația tehnică, acordurile comerciale și monitorizează evoluția acestora.
Se implică activ în creșterea gradului de satisfacție a clienților.
Dezvoltă portofoliul de clienți.
Elaborează rapoarte periodice de activitate.
Cum ne dorim sa fie noul nostru coleg ?
Sa te caracterizeze responsabilitatea, etica profesionala, implicarea si proactivitatea, initiativa si orientarea catre identificarea de solutii;
Sa contribui si tu la atmosfera de la locul de munca, iar din aceasta cauza, este perfect daca esti o fire vesela, optimista si lucrezi confortabil in echipa cu alti colegi;
Cerinţe:
Disponibilitate pentru un post cu activitate preponderenta de teren - 70 % activitate pe teren – implicit avem nevoie si de Permis de conducere Categoria B;
Studii medii sau superioare (studiile tehnice reprezintă un avantaj).
Experienta minim 1-2 ani in vanzari .
Experiența în soluții software, soluții tehnice sau GPS constituie un avantaj.
Profil
Abilități de comunicare si consultanță
Cunoașterea limbii engleze sau maghiare – constituie un avantaj
Abilități de utilizare PC si experiență de lucru cu aplicații utilizate in activitatea de vanzari;
Beneficii:
- salariu fix + bonusuri în funcție de rezultat
- mașină de serviciu
- laptop si telefon de serviciu
- training de produse – training software
- cursuri de dezvoltare profesionala (cursuri de vanzari/public speaking/negociere etc.)
- teambuilduing-uri