argenx este o companie globală de imunologie dedicată îmbunătățirii vieții persoanelor care suferă de boli autoimune severe. În parteneriat cu cercetători de vârf prin Programul său de inovare în imunologie (IIP), argenx își propune să traducă progresele imunologice într-un portofoliu de clasă mondială de medicamente noi pe bază de anticorpi. argenx a dezvoltat și comercializează primul și singurul blocant al receptorului Fc neonatal (FcRn) aprobat în SUA, Japonia și Europa. Compania evaluează efgartigimod în mai multe boli autoimune grave și avansează mai multe medicamente experimentale în stadiu incipient în cadrul francizelor sale terapeutice. argenx are birouri în Belgia, Statele Unite ale Americii, Japonia, Elveția, Germania și Franța.
Pentru extinderea echipei noastre EMEA, argenx caută un director de vânzări și marketing pentru Italia.
Responsabilități și responsabilități cheie
Directorul de vânzări și marketing Italia este responsabil pentru toate activitățile de marketing și vânzări pentru atingerea obiectivelor comerciale, inclusiv managementul mărcii, strategia promoțională și eficiența vânzărilor, pentru Italia. Rolul se va concentra atât pe activele pe termen scurt, cât și pe cele în curs de dezvoltare și va juca un rol critic în definirea strategiei comerciale de introducere pe piață pentru Italia pentru fiecare zonă de boală vizată de companie. Acest rol de conducere va colabora îndeaproape cu directorul de țară, șeful de vânzări și marketing EMEA și șeful de afaceri medicale pentru Italia.
Domeniile tale principale de focalizare sunt
- Serviți ca membru activ al echipei italiene de conducere cu responsabilitate pentru strategiile de vânzări și marketing pentru lansarea produselor argenx în Italia
- Stabiliți planurile regionale de vânzări și marketing, accelerați creșterea afacerii și sprijiniți alinierea obiectivelor de afaceri ale produselor
- Lucrați îndeaproape cu echipa de Acces la piață și conduceți procesele pentru a obține acces local
- Pregătiți și discutați strategii privind marketingul de produs în regiunea italiană în colaborare cu managerul județean și echipa locală, inclusiv obiectivele și tacticile de marketing
- Construiți o forță de muncă angajată, asigurând o colaborare puternică; Structurați, angajați, conduceți și dezvoltați echipele de vânzări pe teren din Italia
- Pregătiți și supravegheați bugetul de vânzări și marketing și revizuirile regulate ale previziunilor de vânzări
- Analizați rezultatele vânzărilor și de marketing și implementați planuri de îmbunătățire, după cum este necesar
- Evaluați oportunitățile de marketing și vânzări prin cercetări adecvate
- Asigurați-vă că eforturile de marketing și vânzări maximizează rentabilitatea activelor, în timp ce atingeți obiectivele strategice din cadrul politicilor de afaceri
- Desfășoară activități de afaceri în conformitate cu cerințele etice și legale.
Abilități și experiență dorite
- Minim 10 ani de experiență în industria biofarmaceutică, inclusiv roluri operaționale și de strategie
- Peste 5 ani conducând echipe de vânzări în domeniul bolilor rare. Experiență anterioară de lucru în domenii terapeutice care sunt similare sau analoge cu cele explorate de argenx
- Aveți experiență practică în dezvoltarea și execuția campaniilor de marketing
- Perspicacitate dovedită în vânzări și marketing, cu o abordare analitică și bazată pe date pentru construirea de noi afaceri
- Aveți o rețea bine stabilită și profundă în întreaga industrie și aveți inteligență competitivă și de piață
- Sunteți un conector, construiți relații și colaborați în întreaga organizație pentru a atinge obiectivele companiei
- Exceleți într-un mediu rapid, orientat spre rezultate, extrem de responsabil și aveți o agilitate ridicată de învățare
- Sunteți pragmatic, dar creativ și inovator și conduceți în timp ce vă „suflecați mânecile” pentru a face acest lucru
- Dați dovadă de un lider puternic, cu o capacitate dovedită de a construi, motiva și dezvolta o echipă
- rezonezi cu valorile argenx și ești gata să conduci cultura companiei
- Combini gândirea strategică cu capacitatea de a executa, atât individual, cât și prin echipe de conducere, pentru a atinge excelența operațională în fața obiectivelor provocatoare.
- Fluență în franceză și engleză, cu limbi suplimentare (de exemplu, germană, italiană, spaniolă) un plus