Sales and Price Performance Analyst with English

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cariera ta este despre ceea ce vrei să fii și cine vrei să fii. Este vorba despre a-ți aduce abilitățile, curiozitatea și cel mai bun sine adevărat în munca ta.

Aici, îți vei combina ingeniozitatea cu cea mai recentă tehnologie pentru a crea lucruri incredibile.

În Accenture Operations, regândim modul în care lucrează oamenii și performanțele întreprinderilor, valorificând puterea datelor bogate pentru luarea deciziilor, tehnologie inovatoare și inteligență avansată a mașinilor.

Într-o eră în care oamenii sunt esențiali pentru succes, alăturați-vă unei echipe care acordă prioritate ingeniozității umane și încurajează o forță de muncă în care tehnologia ridică oamenii (nu invers), eliberându-i pentru o gândire mai creativă și o muncă interesantă.

Oferiți suport pentru procesul de vânzări echipelor de clienți, conducerii, altor echipe de operațiuni interne și zonelor funcționale de interfață. Asistați practicienii Accenture în navigarea prin procesele interne de vânzări ale companiei. Sprijiniți conducerea S&PP și partenerii de afaceri pentru a conduce eforturile în mai multe domenii de servicii S&PP.

Serviciile esențiale includ suport pentru managementul pipelinei de oportunități, coordonarea noilor întâlniri de afaceri, raportarea vânzărilor/analiza pentru conducere și suportul pentru procesele/instrumentele interne de vânzări pentru echipele clienților.

Această poziție raportează la Performanța vânzărilor și a prețurilor Conducerea operațiunilor de vânzări, manageri superiori, manageri, manageri asociați sau specialiști. Rețineți că, în funcție de responsabilitățile dvs. specifice, este posibil să fiți aliniat și să primiți direcție de la rol(ele) de conducere în afaceri.

Fiecare zi este un proces de creștere, fiind responsabil de:

  • Sprijină procesul de propunere (RFX); creați răspunsuri convingătoare folosind o combinație de conținut existent, cercetare și scriere creativă pentru a comunica valoarea diferențiată a infrastructurii și abordării noastre.

  • Mențineți depozitele de conținut, atât materiale, cât și funcționalitate, în arhivele de vânzări și marketing și instrumentele de colaborare, în MS Teams, OneDrive și SharePoint

  • Creați și editați grafice (diagrame, tabele și pachete de prezentare)

  • Compilați și analizați contractul și oferind statistici și fapte

  • Întrebări ad-hoc pe teren pentru a răspunde nevoilor de informații interne și bazate pe clienți

  • Sprijiniți alte activități de activare a vânzărilor după cum este necesar, iar rolul evoluează

  • Fiți un contributor individual, cu îndrumări regulate privind prioritățile concurente;

  • Interacționați cu încredere cu conducerea superioară în sfera de responsabilitate

  • Oferă feedback cu privire la procesele operaționale;

  • Să fie familiarizat cu instrumentele și procesele suport, cu expertiză în domeniul specific de responsabilitate;

  • Cerințe de cunoștințe și abilități:

  • Minim 2 ani de experiență în propuneri, marketing sau asistență în vânzări într-un mediu de servicii de afaceri

  • Abilități fluente de scriere și editare în limba engleză - acest rol necesită un comunicator încrezător și un jucător de echipă, cu abilități interpersonale solide și o atitudine „poate face”

  • Cunoștințe solide de MS Office, în special Word, PowerPoint și Excel

  • Abilități puternice de analiză, organizare și management de proiect

  • Abilitatea de a lucra virtual cu diverse persoane

  • Competență în gestionarea aplicației mele de vânzări preferate sau instrument similar;

  • Înțelegerea conceptelor financiare de bază pentru o companie de servicii

  • Calificare preferată

  • Diplomă de licență în marketing, comunicare, jurnalism sau domeniu conexe

  • Experiență în crearea de vânzări, marketing sau comunicații corporative

  • Experiență de lucru într-un mediu de echipă și de interacțiune cu angajații de la toate nivelurile și experți în domeniu din diferite departamente

  • Cum ne pasă cu adevărat:

  • Urmează o călătorie a succesului. Învață, inovează, investește în tine și fă un pas înainte, mai aproape de obiectivele tale de viață.

  • Călătorește virtual pe tot globul, lucrând într-un mediu divers și multicultural.

  • Beneficiați de asigurări de sănătate și de sprijin din partea unui terapeut de sănătate mintală, pentru a vă menține viața echilibrată.

  • Distrează-te în timp ce lucrezi, participând la evenimente interne ale companiei, activități sportive și inițiative comunitare.

  • Economisiți bani făcând lucrurile care vă plac, având acces la diferite reduceri la produse și servicii.

  • Dacă vă plac vacanțele, momentele de bucurie și voluntariatul, (la fel ca noi) aveți acces la vouchere de călătorie, oportunități de voluntariat și multă distracție alături de echipa Accenture.

  • Bucurați-vă de alte pachete de beneficii personalizate, inclusiv tichete de masă, transport public, pensie privată, asigurare de viață, sală de sport, zile suplimentare de vacanță.

  • Pentru noi, ești cu adevărat uman. Alăturați-vă echipei noastre Accenture și înțelegeți-vă într-o călătorie de-a lungul vieții!

    Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Accenture pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Accenture pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are Accenture locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?