Sales Back-Office Support

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Scop post

  • Procesare comenzi vanzare si servicii
  • Avizare si facturare marfa/piese filiala TM
  • Suport administrativ departament Vanzari si Service filiala TM

 

Responsabilitati

  • Facturarea comenzilor de echipamente, piese si reparatii catre beneficiarii RBC si transmiterea facturilor si documentelor insotitoare catre clienti
  • Activarea conditiilor de garantie in sistem
  • Validare interventii service
  • Verificare sesizari SIS pentru retransmitere sau inchidere
  • Intretine baza de date clienti SAP si CRM
  • Inregistrare oportunitati/oferte/comenzi in CRM
  • Inregistrare comenzi SAP
  • Suport Account Manageri dep Vanzari
  • Urmarire flux documente Vanzari (contracte vanzare, facturi proforma/avans
  • Intocmire pontaj lunar filiala TM si verificare calcul ore suplimentare tehnicieni filiala TM

            

Cerinte

  • Absolvent studii superioare Economice - reprezinta avantaj
  • Experienta in facturare
  • Experienta utilizare CRM si SAP
  • Cunostinte bune de utilizare PC (Excel, Word)
  • Capacitatea de culegere, clasificare, interpretare si transmitere corecta a informatiilor
  • Abilitati comunicare si lucru in echipa

 

 

Beneficii

  • Tichete de masa
  • Telefon mobil de serviciu
  • Abonament clinica medicala privata
  • Abonament 7Card
  • 22 zile concediu/an + zile suplimentare in functie de vechimea in munca

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Romanian Business Consult SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Romanian Business Consult SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Romanian Business Consult SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?