Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Scop post
- Procesare comenzi vanzare si servicii
- Avizare si facturare marfa/piese filiala TM
- Suport administrativ departament Vanzari si Service filiala TM
Responsabilitati
- Facturarea comenzilor de echipamente, piese si reparatii catre beneficiarii RBC si transmiterea facturilor si documentelor insotitoare catre clienti
- Activarea conditiilor de garantie in sistem
- Validare interventii service
- Verificare sesizari SIS pentru retransmitere sau inchidere
- Intretine baza de date clienti SAP si CRM
- Inregistrare oportunitati/oferte/comenzi in CRM
- Inregistrare comenzi SAP
- Suport Account Manageri dep Vanzari
- Urmarire flux documente Vanzari (contracte vanzare, facturi proforma/avans
- Intocmire pontaj lunar filiala TM si verificare calcul ore suplimentare tehnicieni filiala TM
Cerinte
- Absolvent studii superioare Economice - reprezinta avantaj
- Experienta in facturare
- Experienta utilizare CRM si SAP
- Cunostinte bune de utilizare PC (Excel, Word)
- Capacitatea de culegere, clasificare, interpretare si transmitere corecta a informatiilor
- Abilitati comunicare si lucru in echipa
Beneficii
- Tichete de masa
- Telefon mobil de serviciu
- Abonament clinica medicala privata
- Abonament 7Card
- 22 zile concediu/an + zile suplimentare in functie de vechimea in munca