INGINER VÂNZĂRI – SECTOR INDUSTRIAL
Locație: Cluj/ Sibiu/Alba/Hunedoara/Timis
Rol: Responsabil de a dezvolta, prezenta sau răspunde la propuneri pentru cerințele specifice ale clienților, inclusiv cererile de răspunsuri la propuneri și soluții specifice industriei. De asemenea, vizitați potențiali clienți ai sectorului industrial (auto, chimie, electronice, mașini, prelucrarea metalelor, textile, alimente etc.) și pentru a-i informa despre soluția produsului, disponibilitatea și avantajele și o abordare consultativă.
Funcții esențiale:
• Identifică noi perspective și comunică noi oportunități de produse și servicii; • Analizează potențialul pieței și determină valoarea clienților existenți și potențiali pentru companie;
• Dezvoltarea si cresterea pietei in ceea ce priveste portofoliul companiei; • Identifică clienții B2B din zonele specificate ale companiei și folosește vânzarea consultativă;
• Negocierea si incheierea de contracte cu clientii B2B, atingerea obiectivelor (Comenzi, Vanzari, Profituri) • Determinarea graficelor de preturi si ratelor de discount, conform politicii de vanzari a companiei;
• Identificarea oportunităților de revânzare și sprijinirea acestora în realizarea planurilor de vânzări;
• Revizuirea rapoartelor zilnice de vânzări pentru a gestiona și coordona activitatea de lucru;
• Pregătiți și furnizați prezentări tehnice care explică produse sau servicii clienților și potențialilor clienți;
• Aranjați pentru demonstrații sau instalări de probă ale echipamentelor;
• Recomanda clienților materiale sau utilaje îmbunătățite, documentând modul în care astfel de modificări vor reduce costurile sau vor crește producția;
• Utilizați instrumentele și resursele disponibile (de exemplu, CRM).
Calificări, Cunoștințe, Abilități și Abilități necesare:
• + 2 ani experiență în vânzări tehnice sau în domenii conexe, un fundal puternic în vânzări tehnice reprezintă un avantaj;
• Licenta in domeniul tehnic sau domenii conexe;
• Experienta cu clienti B2B din sectorul industrial (auto, chimie, electronice, utilaje, prelucrarea metalelor, textile etc) – avantaj;
• Nivel conversațional – engleză;
• Abilități remarcabile de comunicare;
• Abilități interpersonale puternice, ascultare activă, gândire analitică și sistem de lucru organizat;
• Cunostinte de utilizare a programelor Microsoft Office si a altor programe relevante – programe de tip CRM, ERP;
• Atitudine pozitivă orientată spre rezultate și practic.
Pentru mai multe informatii:
Dalia Unguras
HR SPECIALIST
0741-158 158
[email protected]