Cei mai buni profesionisti aleg sa lucreze la Vodafone. Aleg provocarea de a face parte dintr-o echipa de elita. Aleg oportunitatea unei cariere de succes. Sunt oameni care nu se multumesc cu putin, care indraznesc sa schimbe lucrurile, care cred ca intotdeauna se poate mai bine. Sunt cei care cer mai mult de la ei si de la ceilalti.
Noi credem ca TU esti unul dintre acesti oameni!
Scopul rolului: Oferirea cursurilor de training de calitate, coaching și îndrumare pe parcursul întregului proces de vânzări pentru a crește performanța agenților și a magazinului.
Competente si abilitati:
- orientarea si capacitatea de a antrena persoane;
- adaptabil, capabil să lucrezi sub presiune;
- pasionat si motivat;
- bune abilități de comunicare; proactiv;
- abilitati de negociere;
- experienta in furnizarea de training - servicii, produse, sisteme si abilitati de vanzari;
- cel puțin 2 an de experiență în vânzări și / sau relații cu clienții cunostinte excelente de operare PC: Word, Excel, Power Point etc.
Principalele responsabilitati:
- Oferi asistență, instruire și formare la locul de muncă noilor angajați din magazinele de vânzare. Esti responsabil pentru monitorizarea performanței și furnizarea feedback-ului;
- Conduci sesiuni de instruire în magazin, întâlniri și traininguri la locul de muncă pentru a obține performanțe mai bune;
- Efectueazi vizite regulate la magazinele desemnate pentru discuții față de față și sesiuni de feedback cu agenții și managerul;
- Acționeazi ca „vocea” echipei comerciale în domeniu atunci când lansează noi produse și propuneri (promovarea noilor produse și propuneri și te asiguri că toți agenții sunt gata să le vândă);
- Colectezi feedback relevant din teren cu privire la fluxurile operaționale de vânzări și promoțiile comerciale și adresarea catre părților interesate;
- Oferi feedback constant formatorilor funcționali cu privire la conținutul și livrarea instruirii;
- Monitorizezi performanța (atât cantitativă, cât și calitativă) a tuturor rolurilor din magazin;
- Esti în permanentă legatura de comunicare și cooperare cu Directorii Regionali, pentru a stabili planurile de acțiune relevante pentru magazine. De asemenea oferi feedback managerilor de magazin și altor niveluri ierarhice și împreună cu aceștia participi asupra planurilor de acțiuni viitoare ale echipei.