Sales Key Account Manager/Presales

Salar brut
700 - 1300 €

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Ne mărim echipa!

 

Suntem în căutarea unui Sales Key Account Manager/Presales care să se alăture echipei noastre!

 

Dacă ești o persoană căreia îi place munca în echipă, cunosti sisteme tehnice astfel incat sa poti elabora o oferta sau sa poti realiza prezentari catre clientii companiei, ești bine organizată, ai inițiativă și capacitatea de analiza, planificare, rezolvare rapida a situatiilor care pot sa apara, esti empatic, noi te așteptăm să faci parte din echipa RSS!

 

Profilul candidatului nostru:

  • Experiența anterioară de minim 2 ani în domeniul vânzărilor, de preferat în industriile: securitate și telecomunicații;
  • Experiența anterioară în promovarea sistemelor electronice de securitate reprezintă un mare avantaj;
  • Absolvent studii superioare cu profil tehnic este de preferat (absolvent al Universitatii Politehnica sau Constructii, facultatile: electronică, eletrotehnică, automatică, construcții industriale, telecomunicații etc.) dar nu obligatoriu;
  • Cunoștințe foarte bune ale pachetului MS Office, in special excel.
  • Limba engleză la nivel mediu/avansat.
  • Permis de conducere categoria B(optional);
  • Bune abilități de vanzare, negociere si prezentare a serviciilor companiei;
  • Seriozitate, responsabilitate, asertivitate, orientare catre client, leadership, proactivitate, adaptabilitate și automotivare;
  • Dorința de a încheia o colaborare pe termen lung.

 

 

Principalele responsabilități:

  • Mentinerea portofoliului de clienti si dezvoltarea acestuia pe toate liniile de business ale companiei prin cross-sell si alte procedee specifice ;
  • Realizarea targetului de vânzări alocat;
  • Întocmirea ofertelor tehnice și financiare în colaborare cu celelalte departamente;
  • Responsabil pentru performanta financiara a contractelor alocate;
  • Bune abilitati de vanzare si negociere catre clientii corporate noi sau existenti;
  • Urmărirea încasării facturilor restante si recuperarea creantelor din portofoliul arondat;
  • Întocmirea de rapoarte periodice, la solicitarea sefului direct, privind situația vânzărilor, noile trenduri pe piață, forecast privind potențialii clienți;
  • Întocmirea centralizatoarelor de costuri/prețuri în vederea facturării clienților din portofoliu;
  • Menține permanent legătura cu partenerii și clienții existenți in vederea identificarii nevoilor acestora, pentru a obtine proactiv feedback si nu in ultimul rand, pentru fidelizarea acestora;
  • Susținerea prezentărilor companiei în cadrul întâlnirilor cu partenerii existenti și/sau potențiali clienți.

Oferta (Bonusuri si Beneficii):

  • Contract individual de muncă încheiat pentru perioadă nedeterminată;
  • Pachet salarial motivant, negociabil in functie de studii, experiență și portofoliu de clienți;
  • Laptop, masina și telefon de serviciu;
  • Oportunitati de promovare si un plan de cariera personalizat.
  • Alte beneficii in functie de realizari

Descrierea Companiei:

Romanian Security Systems a fost infiintata in 1993 si acopera toata gama serviciilor de Securitate, de la securitatea mecano-fizica la securitatea electronica, oferind servicii integrate la nivel national si international avand o cifra de afaceri la 2019 de 75 milioane Ron si peste 1500 de angajati.

 

Alte detalii:

  • Programul de lucru este de Luni-Vineri 08:30-17:30;
  • Locația sediului nostru: B-dul Dimitrie Pompeiu nr. 10A, Cladirea Conect, Etajul3, Sector, București - Zona Pipera

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC ROMANIAN SECURITY SYSTEMS SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC ROMANIAN SECURITY SYSTEMS SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC ROMANIAN SECURITY SYSTEMS SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?