Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ne mărim echipa!
Suntem în căutarea unui Sales Key Account Manager/Presales care să se alăture echipei noastre!
Dacă ești o persoană căreia îi place munca în echipă, cunosti sisteme tehnice astfel incat sa poti elabora o oferta sau sa poti realiza prezentari catre clientii companiei, ești bine organizată, ai inițiativă și capacitatea de analiza, planificare, rezolvare rapida a situatiilor care pot sa apara, esti empatic, noi te așteptăm să faci parte din echipa RSS!
Profilul candidatului nostru:
- Experiența anterioară de minim 2 ani în domeniul vânzărilor, de preferat în industriile: securitate și telecomunicații;
- Experiența anterioară în promovarea sistemelor electronice de securitate reprezintă un mare avantaj;
- Absolvent studii superioare cu profil tehnic este de preferat (absolvent al Universitatii Politehnica sau Constructii, facultatile: electronică, eletrotehnică, automatică, construcții industriale, telecomunicații etc.) dar nu obligatoriu;
- Cunoștințe foarte bune ale pachetului MS Office, in special excel.
- Limba engleză la nivel mediu/avansat.
- Permis de conducere categoria B(optional);
- Bune abilități de vanzare, negociere si prezentare a serviciilor companiei;
- Seriozitate, responsabilitate, asertivitate, orientare catre client, leadership, proactivitate, adaptabilitate și automotivare;
- Dorința de a încheia o colaborare pe termen lung.
Principalele responsabilități:
- Mentinerea portofoliului de clienti si dezvoltarea acestuia pe toate liniile de business ale companiei prin cross-sell si alte procedee specifice ;
- Realizarea targetului de vânzări alocat;
- Întocmirea ofertelor tehnice și financiare în colaborare cu celelalte departamente;
- Responsabil pentru performanta financiara a contractelor alocate;
- Bune abilitati de vanzare si negociere catre clientii corporate noi sau existenti;
- Urmărirea încasării facturilor restante si recuperarea creantelor din portofoliul arondat;
- Întocmirea de rapoarte periodice, la solicitarea sefului direct, privind situația vânzărilor, noile trenduri pe piață, forecast privind potențialii clienți;
- Întocmirea centralizatoarelor de costuri/prețuri în vederea facturării clienților din portofoliu;
- Menține permanent legătura cu partenerii și clienții existenți in vederea identificarii nevoilor acestora, pentru a obtine proactiv feedback si nu in ultimul rand, pentru fidelizarea acestora;
- Susținerea prezentărilor companiei în cadrul întâlnirilor cu partenerii existenti și/sau potențiali clienți.
Oferta (Bonusuri si Beneficii):
- Contract individual de muncă încheiat pentru perioadă nedeterminată;
- Pachet salarial motivant, negociabil in functie de studii, experiență și portofoliu de clienți;
- Laptop, masina și telefon de serviciu;
- Oportunitati de promovare si un plan de cariera personalizat.
- Alte beneficii in functie de realizari
Descrierea Companiei:
Romanian Security Systems a fost infiintata in 1993 si acopera toata gama serviciilor de Securitate, de la securitatea mecano-fizica la securitatea electronica, oferind servicii integrate la nivel national si international avand o cifra de afaceri la 2019 de 75 milioane Ron si peste 1500 de angajati.
Alte detalii:
- Programul de lucru este de Luni-Vineri 08:30-17:30;
- Locația sediului nostru: B-dul Dimitrie Pompeiu nr. 10A, Cladirea Conect, Etajul3, Sector, București - Zona Pipera