Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Suntem o echipa cu experienta de 10 ani in vanzarea de servicii de telecomunicatii oferite de Vodafone pentru mediul de business, cu activitate desfasurata in 4 judete: Mures, Harghita, Brasov si Covasna. Suntem tineri, seriosi, determinati si pasionati. Ne dorim sa crestem, sa ne dezvoltam si sa aducem plus valoare clientilor nostri, astfel incat sa simta cu adevarat ca i-am ajutat si nu le-am vandut pur si simplu un serviciu.

Birourile noastre sunt in 3 orase: Tg. Mures, Miercurea Ciuc si Brasov, sediul principal fiind in Targu Mures.

Scopul postului: coordonarea echipei de vanzari in vederea extinderii portofoliului de clienti business pentru Vodafone prin identificarea și atragerea clienților de la competitie.

Descrierea jobului:

  • Este responsabil de gestionarea și coordonarea echipei de vânzări si dezvoltarea portofoliului de clienți noi din segmentul alocat;
  • Evalueaza permanent echipa de vanzari, privind activitatea desfasurata si indeplinirea indicatorilor de performanta stabiliti;
  • Asigura suport in permanenta Managerului General;
  • Îndeplineste obiectivele de vânzări stabilite;
  • Dezvoltă noi oportunități de business prin extinderea rețelei de clienți;
  • Construiește relații puternice cu clienții în vederea vânzării produselor si soluțiilor proprii;
  • Menține un nivel ridicat de cunoștințe relevante din domeniu, se asigură că soluțiile oferite clienților sunt potrivite condițiilor de piață și obiectivelor companiei;
  • Elaborează strategii specifice de abordare a clienților în funcție de tipologia și domeniul acestora;
  • Se asigură în permanență că știe produsele și serviciile companiei și înțelege nevoile clienților;
  • Asigură dezvoltarea celor mai bune soluții pentru clienți prin coordonarea eficientă a resurselor interne;
  • Stabilește relații strategice și durabile cu clienții;
  • Negociază și semnează contracte;

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experiență de peste 3 ani în dezvoltarea portofoliului de clienti noi prin abordare directa (de preferat domeniul Telecomunicatii);
  • Capacitatea de a gestiona vânzările de soluții complexe;
  • Capacitatea de cunoaștere și înțelegere a profilului si a personalitatii clientului;
  • Abordare orientată spre rezultate, atitudine proactivă și abilități de analiză globală;
  • Excelente abilități de comunicare, negociere, prezentare și relaționare;
  • Capacitatea de a lucra in echipa
  • Gândire pozitivă
  • Bune cunoștinte de operare PC, in special programele Microsoft Office
  • Disponibilitate pentru deplasare;
  • Permis de conducere categoria B cu experiență de minim 2 ani.
  • Cursurile de specialitate în vânzări și management pot constitui un avantaj

Beneficii:

  • Training de vânzări și pe soluțiile tehnologice dezvoltate de VODAFONE ROMANIA;
  • Dezvoltarea în cadrul unei echipe de consultanți cu un know-how solid în domeniul Telecomunicatii;
  • Pachet salarial si bonusuri în concordanță cu rezultatele obținute;
  • Mașină de serviciu;
  • Laptop și telefon mobil.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la STS SMART PARTNER SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la STS SMART PARTNER SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are STS SMART PARTNER SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?