Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Suntem o echipa cu experienta de 10 ani in vanzarea de servicii de telecomunicatii oferite de Vodafone pentru mediul de business, cu activitate desfasurata in 4 judete: Mures, Harghita, Brasov si Covasna. Suntem tineri, seriosi, determinati si pasionati. Ne dorim sa crestem, sa ne dezvoltam si sa aducem plus valoare clientilor nostri, astfel incat sa simta cu adevarat ca i-am ajutat si nu le-am vandut pur si simplu un serviciu.
Birourile noastre sunt in 3 orase: Tg. Mures, Miercurea Ciuc si Brasov, sediul principal fiind in Targu Mures.
Scopul postului: coordonarea echipei de vanzari in vederea extinderii portofoliului de clienti business pentru Vodafone prin identificarea și atragerea clienților de la competitie.
Descrierea jobului:
- Este responsabil de gestionarea și coordonarea echipei de vânzări si dezvoltarea portofoliului de clienți noi din segmentul alocat;
- Evalueaza permanent echipa de vanzari, privind activitatea desfasurata si indeplinirea indicatorilor de performanta stabiliti;
- Asigura suport in permanenta Managerului General;
- Îndeplineste obiectivele de vânzări stabilite;
- Dezvoltă noi oportunități de business prin extinderea rețelei de clienți;
- Construiește relații puternice cu clienții în vederea vânzării produselor si soluțiilor proprii;
- Menține un nivel ridicat de cunoștințe relevante din domeniu, se asigură că soluțiile oferite clienților sunt potrivite condițiilor de piață și obiectivelor companiei;
- Elaborează strategii specifice de abordare a clienților în funcție de tipologia și domeniul acestora;
- Se asigură în permanență că știe produsele și serviciile companiei și înțelege nevoile clienților;
- Asigură dezvoltarea celor mai bune soluții pentru clienți prin coordonarea eficientă a resurselor interne;
- Stabilește relații strategice și durabile cu clienții;
- Negociază și semnează contracte;
Cerinte:
- Studii superioare finalizate;
- Experiență de peste 3 ani în dezvoltarea portofoliului de clienti noi prin abordare directa (de preferat domeniul Telecomunicatii);
- Capacitatea de a gestiona vânzările de soluții complexe;
- Capacitatea de cunoaștere și înțelegere a profilului si a personalitatii clientului;
- Abordare orientată spre rezultate, atitudine proactivă și abilități de analiză globală;
- Excelente abilități de comunicare, negociere, prezentare și relaționare;
- Capacitatea de a lucra in echipa
- Gândire pozitivă
- Bune cunoștinte de operare PC, in special programele Microsoft Office
- Disponibilitate pentru deplasare;
- Permis de conducere categoria B cu experiență de minim 2 ani.
- Cursurile de specialitate în vânzări și management pot constitui un avantaj
Beneficii:
- Training de vânzări și pe soluțiile tehnologice dezvoltate de VODAFONE ROMANIA;
- Dezvoltarea în cadrul unei echipe de consultanți cu un know-how solid în domeniul Telecomunicatii;
- Pachet salarial si bonusuri în concordanță cu rezultatele obținute;
- Mașină de serviciu;
- Laptop și telefon mobil.