Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
De ce Regina Maria?
Pentru ca avem grija de oameni si credem in responsabilizarea lor prin oferirea tuturor instrumentelor necesare pentru atingerea succesului profesional. Suntem o echipa tanara si dinamica, ce se mareste o data cu extinderea companiei si care este gata sa te intampine cu mult entuziasm si sa iti ofere mediul perfect pentru dezvoltarea carierei tale.
Ne dorim sa te alaturi echipei daca:
- Esti absolvent de studii superioare/ post universitare,
- Succesul tau se bazeaza pe o buna organizare, atentie la detalii si o relationare eficienta si permanenta cu oamenii,
- Cauti permanent solutii inovative pentru a-ti indeplini sarcinile.
Esti potrivit pentru noi, daca:
- Te motiveaza atingerea rezultatelor si cauti permanent solutii inovative pentru a-ti indeplini obiectivele;
- Ai abilitati de identificare si solutionare a problemelor;
- Ai experienta in vanzari B2B;
- Esti proactiv si creativ, perseverent si bun comunicator;
- Te poti adapta rapid la diferite tipologii de clienti.
Noi apreciem oamenii care:
- Sunt atenti la nevoile celor cu care interactioneaza;
- Sunt gata sa ofere experiente memorabile pozitive clientilor;
- Sunt ambasadorii lucrului in echipa;
- Sunt fideli angajamentelor pe care si le iau si cauta permanent solutii pentru a-si respecta aceste angajamente
- Isi doresc permanent sa fie mai buni decat au fost ieri.
Iata cum vei contribui la reusitele echipei de vanzari si care vor fi atributiile tale:
- Promovarea si vanzarea proactiva si reactiva a serviciilor si produselor companiei, in conformitate cu strategia si standardele de comunicare si comerciale;
- Contactarea potentialilor clienti, cu scopul de a incheia contracte de servicii, construirea si adaptarea ofertei de servicii, derularea procesului de negociere si contractare, pana la semnarea contractului si implementarea acestuia conform procedurilor interne ale companiei.
- Prospectarea permanenta a pietei pentru identificarea de noi clienti si pentru cresterea cotei de piata a serviciilor si produselor companiei;
- Comunicarea oportunitatilor noi de business, dezvoltari speciale, informatii si feedback obtinut in urma intalnirilor cu potentialii clienti pentru a oferi companiei un avantaj competitiv;
- Monitorizarea competitiei si a evolutiei pietei in domeniul serviciilor medicale pentru a identifica si comunica intern aspectele care necesita imbunatatire;
- Colaborarea cu celalalte departamente ale companiei pentru a oferi solutii eficiente la solicitarile speciale ale clientilor (ex. pachete non-standard, feed-back-uri, reclamatii etc.).