Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Art & Craft Design, angajeaza pentru postul de Sales online & distribution
Daca iti place sa:
- Sa lucrezi cu client B2C si B2B
- Sa ai procese clare si sa participi la optimizarea lor
- Sa lucrezi cu rapoarte si esti analitic
- Sa comunici
- Sa inveti si sa te dezvolti profesional
Cine suntem NOI ?
Te invitam sa ne cunosti si sa te alaturi celei mai mari companii cu activitati de retail si distributie a produselor cu tematica romaneasca.
Art & Craft Design detine magazine in galeriile comerciale ale aeroporturilor din Romania. Magazinele si brand corner-urile noastre se afla in aeroporturile Henri Coanda Otopeni, Sibiu, Targu Mures, Iasi, Timisoara, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Bacau, Suceava.
Vei reprezenta compania si ceea ce vei face va fi vizibil pe toate aeroporturile din tara si pe platforme de vanzare online.
Art & Craft Design pune accentul pe profesionalism si pe imbunatatirea permanenta a serviciilor si produselor pe care le ofera clientului, avand scopul de a-i oferi acestuia o experienta placuta.
La Art & Craft Design credem ca cea mai buna investitie este in oamenii nostri!
Noua colega va avea urmatoarele atributii :
- Mentinere, optimizare a relatiei cu clientii, atat persoane fizice cat si juridice si a comenzilor in online (in cadrul platformei E-Commerce, Marketplace, site companie), cat si offline;
- Participare activa a strategiei de vanzare si promovare;
- Consilierea clientilor oferind informatii reprezentative despre produsele Art & Craft;
- Gestionarea prompta a solicitarilor, comenzilor, sesizarilor venite din partea clientilor atat pe email cat si telefonic;
- Incarcarea produselor in platforma de E-Commerce / Marketplace/ Site companie ;
- Editarea, verificarea periodica si actualizarea informatiilor specifice produselor Art & Craft pe platformele online ( E-Commerce / Marketplace/ Site companie );
- Urmarirea si actualizarea stocurilor disponibile pentru vanzarea online ( E-Commerce / Marketplace/ Site companie ) si colaborea cu departamentul de Management Stocuri pentru optimizarea acestora ;
- Completarea si managerierea a raportelor interne de stoc si vanzari pentru punctele administrate;
- Intocmire rapoarte de vanzari specifice activitatii desfasurate;
- Intocmirea ofertelor de pret, urmarirea incasarea banilor si transabilitatea coletelor;
- Generarea documentelor de expeditie, facturi si awb-uri;
- Gestionarea retururilor si schimburilor;
Sunt apreciate:
- Cunostintele de utilizare pachet office;
- Cunostintele de navigare internet, gestionare platforme eComerce;
- Experienta minima in vanzari online/ relatii cu clientii /distributie;
- Cunostinte limbi straine, de preferat engleza.
Ce oferim ?
- Oferta salariala negociata in functie de experienta;
- Tichete de masa;
- Training de specialitate;
- Cadouri la evenimente speciale;
- Transport asigurat de la punctele de intalnire stabilite;
Unde se desfasoara activitatea ?
Noua colega isi va desfasura activiatatea in Otopeni la sediul companiei.
Program de lucru : Luni - Vineri, 08:00-16:00