Sales Operations Analyst

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilități Cu

ce ​​veți contribui?

Analistul operațiunilor de vânzări ajută la menținerea afacerii în mișcare prin înțelegerea și administrarea planurilor anuale de compensare. Aceștia validează datele sursă și procesează realizarea vânzărilor prin intermediul sistemului dedicat pentru a produce fișiere de trimitere a salariilor pentru baza noastră de angajați comisionabili, în conformitate cu un program fix de livrări lunare, trimestriale și anuale. Fiind un punct cheie de contact pentru comunitatea noastră de vânzări, aceștia lucrează cu utilizatorii finali și cu părțile interesate de afaceri pentru a asigura conformitatea cu politicile și procesele relevante în acest mediu rapid și bazat pe date.

Responsabilități și rezultate:

livrabilele dvs. vor include, dar nu sunt limitate la, următoarele:
  • Gestionați datele de on/offboarding, lucrând cu părțile interesate din HR pentru a asigura acuratețea datelor.
  • Menționați legătura cu operațiunile regionale pentru a înțelege obiectivele teritoriale noi sau ajustate și pentru a administra planurile de comisioane în consecință.
  • Prelucrează datele de realizare conform regulilor specifice planurilor comisiei prezidante.
  • Obțineți aprobări de la Regional Finance înainte de trimiterea statelor de plată pentru plățile globale ale comisiilor.
  • Mențineți puncte de date, cum ar fi Ierarhia și Relațiile cu nume în Xactly, instrumentul nostru de comisioane.
  • Efectuați procese regulate de reconciliere a datelor pentru a asigura un nivel ridicat de acuratețe.
  • Sprijiniți utilizatorii finali cu instruire și întrebări legate de conținutul Planului Comisiei Finastra într-o manieră de susținere și colaborare.
  • Menține în mod activ documentația procesului și asigură-te că toate activitățile sunt finalizate în conformitate cu cele mai bune practici.

Experiență necesară:
  • De preferat licenta
  • 1-2 ani de experiență în afaceri într-un mediu bazat pe proces
  • Expunere prealabilă la procesele de rezolvare a interogărilor și înțelegerea importanței răspunsului SLA
  • Experiență în scrierea documentației procesului de afaceri și în dezvoltarea procesului de îmbunătățire
  • Abilități puternice de gestionare și transformare a datelor
  • Experiență de integrare și depanare a sistemului
  • Atitudine analitică, rezolvare de probleme
  • Capabil să lucreze ca parte a unei echipe
  • Capabil să proiecteze, să dezvolte și să testeze rapoarte și tablouri de bord

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Finastra pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Finastra pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Finastra locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?