Sales Operations Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Rolul

Principalele sarcini pentru Audatex (inclusiv business Autodata):

Gestionarea contractelor comerciale Audatex (evidență de contracte, reînnoiri, acte adiționale, încheiere de contracte) – aproximativ 1200 de clienți

Redactarea și transmiterea notificărilor către debitori; colectare datorii

Rapoarte interne (care conțin contracte noi, rezilieri, modificări)

Suport clienți prin telefon/poștă – cu privire la contracte/plăți

Suport pentru afaceri Autoonline – epave de intrare pe Platforma Autoonline

Ce vei face

Gestionarea contractelor
  • Contracte noi
  • Trimiteți facturi proforma
  • Urmăriți plățile
  • Verificați bonitatea clienților înainte de semnarea contractelor (aplicația COFACE)
  • Creați noul client în Navision
  • Generează și trimite contractul către client
  • Înregistrează, se ocupă de semnarea contractului și trimite contractul semnat clienților
  • Necesită configurarea utilizatorului

Reînnoiri
  • Pregătiți lista clienților de reînnoit
  • Pregătiți analiza contului
  • Urmează sosirea contractelor reînnoite
  • Înregistrează, se ocupă de semnarea contractului și trimite contractul semnat clientului

Anexe
  • Generează și trimite anexe clienților
  • Urmează sosirea actelor adiționale
  • Înregistrează, se ocupă de semnarea actelor adiționale și trimite clientului actele adiționale semnate
  • Introduceți condițiile contractuale în sistemul de management astfel încât facturarea să fie în conformitate cu modificările convenite
  • Scanează toate documentele și le încarcă în sistemul de management
  • Ține evidența noilor contracte, a modificărilor contractelor în statisticile aferente

Colectare de datorii
  • În fiecare lună întocmește chitanțe și evidențiază situația clienților care au întârziere la plată.
  • Trimiteți notificări de plată clienților care au plăți întârziate.
  • Apelați clienții care întârzie plata.
  • Centralizați dovada plății primite și notificați departamentul financiar.
  • Returnează facturile clienților care nu au primit de la departamentul financiar.

Rapoarte interne
  • Intocmeste rapoarte pentru departamentul de vanzari.
  • Întocmește analize care evidențiază evoluția modificărilor contractuale.

Conduce la vânătoare
  • Căutați potențiali clienți în diferite surse publice.
  • Contactați potențialii clienți pentru a solicita consimțământul pentru a primi oferte de la Audatex

Relații Clienți
  • Ajută clienții cu explicații asupra facturilor primite.
  • Retrimiteți facturile.
  • Dirijați clienții către departamentele corespunzătoare, după cum este necesar.

Ce vei aduce
  • Fluență în limba română
  • Înțelegeți regulile/legile României
  • Educație comercială
  • Minim 2-3 ani experienta

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Solera, Inc. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Solera, Inc. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Solera, Inc. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?