Rolul
Principalele sarcini pentru Audatex (inclusiv business Autodata):
Gestionarea contractelor comerciale Audatex (evidență de contracte, reînnoiri, acte adiționale, încheiere de contracte) – aproximativ 1200 de clienți
Redactarea și transmiterea notificărilor către debitori; colectare datorii
Rapoarte interne (care conțin contracte noi, rezilieri, modificări)
Suport clienți prin telefon/poștă – cu privire la contracte/plăți
Suport pentru afaceri Autoonline – epave de intrare pe Platforma Autoonline
Ce vei face
Gestionarea contractelor
- Contracte noi
- Trimiteți facturi proforma
- Urmăriți plățile
- Verificați bonitatea clienților înainte de semnarea contractelor (aplicația COFACE)
- Creați noul client în Navision
- Generează și trimite contractul către client
- Înregistrează, se ocupă de semnarea contractului și trimite contractul semnat clienților
- Necesită configurarea utilizatorului
Reînnoiri
- Pregătiți lista clienților de reînnoit
- Pregătiți analiza contului
- Urmează sosirea contractelor reînnoite
- Înregistrează, se ocupă de semnarea contractului și trimite contractul semnat clientului
Anexe
- Generează și trimite anexe clienților
- Urmează sosirea actelor adiționale
- Înregistrează, se ocupă de semnarea actelor adiționale și trimite clientului actele adiționale semnate
- Introduceți condițiile contractuale în sistemul de management astfel încât facturarea să fie în conformitate cu modificările convenite
- Scanează toate documentele și le încarcă în sistemul de management
- Ține evidența noilor contracte, a modificărilor contractelor în statisticile aferente
Colectare de datorii
- În fiecare lună întocmește chitanțe și evidențiază situația clienților care au întârziere la plată.
- Trimiteți notificări de plată clienților care au plăți întârziate.
- Apelați clienții care întârzie plata.
- Centralizați dovada plății primite și notificați departamentul financiar.
- Returnează facturile clienților care nu au primit de la departamentul financiar.
Rapoarte interne
- Intocmeste rapoarte pentru departamentul de vanzari.
- Întocmește analize care evidențiază evoluția modificărilor contractuale.
Conduce la vânătoare
- Căutați potențiali clienți în diferite surse publice.
- Contactați potențialii clienți pentru a solicita consimțământul pentru a primi oferte de la Audatex
Relații Clienți
- Ajută clienții cu explicații asupra facturilor primite.
- Retrimiteți facturile.
- Dirijați clienții către departamentele corespunzătoare, după cum este necesar.
Ce vei aduce
- Fluență în limba română
- Înțelegeți regulile/legile României
- Educație comercială
- Minim 2-3 ani experienta