SCOP:
Estе responsаbil de reаlizarеа obiеctivеlor de volum lunare la nivеlul zonеi аlocate în cаre acţionează prin luаrеа dе comеnzi, implеmеntаrea actiunilor specifice de piata de marketing si trade-marketing, precum si creşterea şi consolidarea prezentei mărcilor la nivelul punctului de vanzare, cu scopul de a asigura maxima penetrare a pietei, cresterea volumelor de vanzari si atingerea nivelului necesar de profitabilitate. Aria sa de activitate este reprezentata atat de magazinele traditionale cat si Key Accounts din zona arondata.
RESPONSABIITATI:
- Realizarea obiectivelor de volum si valoare in zona acoperită prin implementarea procedurilor Field Sales Management;
- Creşterea acoperirii geografice si a distribuţiei numerice a mărcilor companiei;
- Construirea unei imagini pozitive a mărcilor companiei în universul locaţiilor de consum / vanzare din zona arondata;
- Rsponsabil de gestiunea, controlul ambalajelor si activelor societatii (vitrine frigorifice, dozatoare, umbrele, marchize, copertine, mobilier, consumabile, etc)
- Participa activ la studiul de cercetare al pietei si a evolutiei competitorilor
- Respectarea sistemului de informare si raportare
- Administrarea inventarului de bunuri si urmarirea optimizarii costurilor
- Manipuleaza manual materiale POSM si echipamente (dozator, vitrina frigorifica, lazi de bere, etc), inclusiv incarcare - descarcare din vehicule, respectand normele de protectie in vigoare
- Se asigura de o colaborare buna intre departamentul din care face parte si celelalte departamente din companie
CERINTE:
- Studii medii / superioare
- Carnet dе conducere categoria B
- Minim 1 an experienta ca agent vanzari in FMCG
- Cunostinte generale despre vanzarile (magazine dе comert traditional, Horeca si comert modern)
- Cunostinte generale dе afaceri
- Operare MS Office
- Abilitati dе prezentare si relationare
- Abilitati dе vanzare si negociere
- Limba engleza (nivel mediu)
DESCRIEREA COMPANIEI:
Compania noastră, BERGENBIER ., parte a Grupului Molson Coors Europa, produce și comercializează bere pe piața românească din anul, având aproximativ 700 de angajați, o rețea de distribuție națională și cea mai modernă fabrică producătoare de bere din cadrul grupului MCE, la Ploiești, cu un sistem avansat de management al calității, al securității în muncă și al mediului. Brandurile noastre, Bergenbier, Noroc, Staropramen, Beck’s, Stella Artois, Lowenbrau, Leffe, Corona, Hoegaarden, Blue Moon, Franciscan Well si Doom Bar reprezintă tot ceea ce suntem și ne definesc în tot ceea ce facem pentru consumatorii noștri.
Ce oferim? Dezvoltare profesională; oportunitatea promovării; siguranța unui parteneriat pe termen lung.