Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Atribuții și Responsabilități
- Procesare, facturare și monitorizare livrare pentru comenzi plasate în magazinul online;
- Creare și actualizare fișe clienți în baza de date a companiei;
- Acordare suport telefonic/email clienților în rezolvarea incidentelor de plasare și/sau livrare comenzi;
- Procesare, monitorizare și închidere factură retur pentru produse returnate de către clienți;
Cerințe
- Bune calități de comunicare verbală și/sau scrisă;
- Cunoștințe în utilizarea Microsoft Word și Outlook (nivel minim);
- Atenție la detalii și dorința de a învăța;
- Studii medii sau superioare;
Beneficii
- Salariu motivant cu posibilitate de creștere periodică, bazate pe performanță;
- Bonuri de masă;
- Mediu de lucru plăcut și dinamic într-o companie mare, ce operează la nivel național și care are o prezentă în piață de peste 20 de ani;
- Posibilitatea de dezvoltare profesională pe termen mediu și lung;