Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Atribuții și Responsabilități
- Preluare comenzilor de vanzare de la agentii de vanzari/clienti, monitorizare livrare și închidere factură
- Acordare suport telefonic/email agentilor de vanzari/clienților în rezolvarea incidentelor de plasare și/sau livrare comenzi;
- Procesare, monitorizare și închidere factură retur pentru produse returnate de către clienți;
- asigura suport echipei de vanzari privind disponibilitatea produselor si livrarea acestora
- urmareste si arhiveaza facturile/avizele emise catre clienti
Cerințe
- Bune calități de comunicare verbală și/sau scrisă;
- Cunoștințe în utilizarea Microsoft Word/Excel și Outlook (nivel mediu);
- Atenție la detalii și dorința de a învăța;
- Studii medii sau superioare;
Beneficii
- Salariu atractiv cu posibilitate de creștere periodică, bazate pe performanță;
- Bonuri de masă;
- Mediu de lucru plăcut și dinamic într-o companie mare, ce operează la nivel național și care are o prezentă în piață de peste 20 de ani;
- Posibilitatea de dezvoltare profesională pe termen mediu și lung;