Sales Support Assistant

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  • Preia si transmite apelurile telefonice si corespondenta (e-mail, fax, curier etc); 
  • Desfasoara activitati specifice de secretariat, suport vanzari, receptie si protocol;
  • In activitatile zilnice, asigura suport organizatoric colegilor (in special dpt vanzari si marketing);
  • Urmareste intern finalizarea procesului de vanzare (follow up al activitatii de vanzare);
  • Transmite clientilor informatiile si documentele tehnice aferente produselor vandute;
  • Inregistreza, urmareste si centralizeaza deconturile;
  • Gestioneaza bugetul alocat activitatilor administrative ale sediului;
  • Mentine relatia de colaborare cu furnizorii administrativi ai cladirii;

Cerinte:

  • Studii superioare;
  • Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara;
  • Bune aptitudini de comunicare scrisa/orala, orientare catre client si catre rezultate;
  • Foarte bune cunostinte de operare PC – Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet;
  • Persoana sociabila, punctuala, atenta la detalii;
  • Excelente abilitati de organizare si planificare;
  • Bune cunostinte de limba engleza (scris si vorbit);
  • Capacitate de lucru atat individual, cat si in echipa;

Oferta (bonusuri, beneficii):

  • Salariu corelat cu nivelul pietei;
  • Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu profesional;
  • Bonuri de masa;
  • Decontare transport.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SIEL INVEST SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SIEL INVEST SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SIEL INVEST SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?