Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Preia si transmite apelurile telefonice si corespondenta (e-mail, fax, curier etc);
- Desfasoara activitati specifice de secretariat, suport vanzari, receptie si protocol;
- In activitatile zilnice, asigura suport organizatoric colegilor (in special dpt vanzari si marketing);
- Urmareste intern finalizarea procesului de vanzare (follow up al activitatii de vanzare);
- Transmite clientilor informatiile si documentele tehnice aferente produselor vandute;
- Inregistreza, urmareste si centralizeaza deconturile;
- Gestioneaza bugetul alocat activitatilor administrative ale sediului;
- Mentine relatia de colaborare cu furnizorii administrativi ai cladirii;
Cerinte:
- Studii superioare;
- Minim 1 an experienta intr-o pozitie similara;
- Bune aptitudini de comunicare scrisa/orala, orientare catre client si catre rezultate;
- Foarte bune cunostinte de operare PC – Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Internet;
- Persoana sociabila, punctuala, atenta la detalii;
- Excelente abilitati de organizare si planificare;
- Bune cunostinte de limba engleza (scris si vorbit);
- Capacitate de lucru atat individual, cat si in echipa;
Oferta (bonusuri, beneficii):
- Salariu corelat cu nivelul pietei;
- Oportunitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu profesional;
- Bonuri de masa;
- Decontare transport.