Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Prezenta pe piata din Romania de 25 de ani, compania noastra este specializata in importul si distributia de aparaturi electrocasnice pentru uz domestic.
Consideram ca angajatii fac parte din "familia" companiei, fiind cei care pot aduce un plus de valoare serviciilor pe care le oferim partenerilor nostri.
Cautam sa imbunatatim serviciile oferite partenerilor, motiv pentru care dorim sa marim numarul de angajati in companie. In linii mari, ne dorim ca viitorii angajati sa se incadreze in cerintele minimale de mai jos:
Fisa postului:
Primeste comenzile partenerilor;
Inregistreaza comenzile si raspunde partenerilor anuntand termenul de livrare;
Creaza si trimite comenzile de stoc sau comenzile speciale catre partenerii externi;
Pregateste livrarea produselor si trimite lista de comenzi catre departamentul contabilitate - serviciul facturare;
Raspunde telefonic sau in scris intrebarilor partenerilor referitoare la stoc;
Competente necesare:
Limba materna: Romana
Limba straina cunoscuta: Engleza - nivel mediu
Competente de comunicare:
- abilitati comunicationale, fire dinamica, sociabila, usor adaptabila
- spirit de echipa
- abilitati de comunicare atat in scris cat si vorbit
Alte competente necesare:
- cunoasterea programelor de operare Word, Excel, PowerPoint.
- constituie un avantaj cunoasterea programului Win MENTOR
Aptitudini necesare:
- fire ordonata, cu simtul raspunderii, capabila sa comunice dezinvolt cu clientii