Salar net
nespecificat

Candidatul ideal

Bune abilitati de comunicare;
Abilitati de PC: Word, Excel, Power Point, E-mail;
Limba engleza nivel mediu;

Activitatea se desfasoara ori la sediul din Chitila Rudeni, jud Ilfov ori Capusu Mare jud Cluj

Descrierea jobului

- Preluarea si prelucrarea comenzilor (confirmări de comandă, liste de încărcare, avize, facturi, declarații de conformitate și chitanțe) – în cazul unei facturi de storno- întocmirea notei justificative
- Centralizarea informațiilor din fișele Oracle în „Santiere introduse.xls” și urmărirea închiderii acestora
- Introducerea listelor de încărcare pentru echipamentele închiriate și transmiterea acestora către depozit
- Realizarea recepțiilor pentru marfa achiziționată, pentru materialele consumabile - întocmirea bonurilor de consum, care se predau la departamentul logistică până la data de 25 a lunii; pentru minusuri neacceptate – întocmirea de auto-facturi
- Oferirea de informaţii referitoare la produsele comercializate de către firmă şi emiterea ofertelor de accesorii şi consumabile pentru clienţi
- Întocmirea şi reactualizarea fişelor clienţilor
- Întocmirea calculației de reparaţii şi curăţare a echipamentelor întoarse din chirie pe baza protocolului de receptie si a %-ului de pausala din contract, apoi transmiterea acesteia către ASM cu informații referitoare la șantier (stoc rămas în șantier, calculații nefacturate, poze etc)
- Transmiterea diverselor situații la ASM/ departament tehnic/ clienți cu privire la șantiere ( stocul rămas în șantier, situația șantierului: calculațiile nefacturate și stocul nereturnat, care trebuie soluționate pentru închiderea șantierului
- La închiderea lunii – Transmiterea către ASM a situațiilor șantierelor (valoare echipament, calculații nefacturate și chiria ce urmează a se factura), centralizarea observațiilor la facturarea chiriei, calcularea reducerii care se solicită
- Evidența facturilor de avans emise, pentru compararea cu departamentul de contabilitate
- Alte rapoarte necesare in procesul de raportare lunara


Descrierea companiei

Hünnebeck România SRL aduce în țara noastră tradiția companiei germane al cărei nume îl poartă, activă pe piața echipamentelor de construcții din Europa încă din 1929. Totodată, societatea noastră este filială cu drepturi depline a corporației Brand Energy & Infrastructure Services - furnizor principal de servicii de specialitate pentru piețele internaționale de energie, de industrie și pentru piețele de infrastructură din întreaga lume.
Hünnebeck România SRL oferă o gamă largă de sisteme de cofrare și eșafodaj: cofraje pentru pereți și planșee, sisteme pentru asigurarea securității muncii și sisteme de susținere destinate unui număr mare de aplicații în infrastructură, construcții civile și rezidențiale, comerciale și industriale. Totodată, asigurăm servicii de consultanță tehnică, logistică pe șantier, servicii de curățare și reparare, asistență în șantier. De asemenea, punem la dispoziție clienților sistemele noastre sigure de schele pentru a asigura accesul la înălțime.