Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  • Ofera suport Account Managerului in procesul de vanzare, de la identificarea oportunitatilor si pana la inchiderea contractelor, cu focus pe activitatile post-vanzare;
  • Comunica direct cu clientii in stransa colaborare cu Account Managerul pentru a asigura eficientizarea procesului de vanzare;
  • Urmareste intreg fluxul unui proces de vanzare: intocmeste si transmite oferte clientilor;
  • Urmareste realizarea/inchiderea contractelor;
  • Plaseaza comenzi catre departamentul de achizitii;
  • Urmareste statusul livrarii catre client;
  • Urmareste achitarea facturilor de catre clienti;
  • Analizeaza si pregateste, punctual, documentatia necesara licitatiilor organizate de clientii alocati.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate;
  • Cunostinte limba engleza nivel mediu/avansat;
  • Cunostinte bune de operare calculator (MS Office);
  • Cunostinte de baza despre: intocmire facturi, calcul discount, TVA;
  • Experienta minimum 1 an pe o pozitie similara;
  • Capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii;
  • Atentie distributiva, responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa, atitudine proactive;
  • Capacitate de asimilare de noi cunostinte;
  • Capacitatea de a lucra sub stres si cu termene limita stricte.

Oferta:

  • Mediu placut de lucru, training-uri interne și cursuri organizate de către partenerii de business;
  • Posibilitatea de dezvoltare profesională si de promovare;
  • Beneficii atractive: abonament medical, Bookster, Fruit Day;
  • Salariu motivant.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Smart ID Dynamics pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Smart ID Dynamics pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Smart ID Dynamics locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?