Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Ofera suport Account Managerului in procesul de vanzare, de la identificarea oportunitatilor si pana la inchiderea contractelor, cu focus pe activitatile post-vanzare;
- Comunica direct cu clientii in stransa colaborare cu Account Managerul pentru a asigura eficientizarea procesului de vanzare;
- Urmareste intreg fluxul unui proces de vanzare: intocmeste si transmite oferte clientilor;
- Urmareste realizarea/inchiderea contractelor;
- Plaseaza comenzi catre departamentul de achizitii;
- Urmareste statusul livrarii catre client;
- Urmareste achitarea facturilor de catre clienti;
- Analizeaza si pregateste, punctual, documentatia necesara licitatiilor organizate de clientii alocati.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate;
- Cunostinte limba engleza nivel mediu/avansat;
- Cunostinte bune de operare calculator (MS Office);
- Cunostinte de baza despre: intocmire facturi, calcul discount, TVA;
- Experienta minimum 1 an pe o pozitie similara;
- Capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii;
- Atentie distributiva, responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa, atitudine proactive;
- Capacitate de asimilare de noi cunostinte;
- Capacitatea de a lucra sub stres si cu termene limita stricte.
Oferta:
- Mediu placut de lucru, training-uri interne și cursuri organizate de către partenerii de business;
- Posibilitatea de dezvoltare profesională si de promovare;
- Beneficii atractive: abonament medical, Bookster, Fruit Day;
- Salariu motivant.