Despre EuCeMananc
Companie românească fondată în 2014 în Timișoara, EuCeMananc a fost fondată de un grup de antreprenori în urmă cu cinci ani și este, în prezent, lider pe piața de food ordering din vestul țării. Serviciile oferite de EuCeMananc sunt disponibile atât prin aplicațiile Android și iOS cât și online pe .
Platforma reunește în prezent ofertele a peste 600 de restaurante din 18 orașe precum București, Timișoara, Cluj, Oradea, Arad, Brașov și Iași. Începând din septembrie, eMAG, liderul ecommerce în regiune, se alătură echipei EuCeMananc pentru a extinde granițele a ceea ce ne dorim să devină cea mai bună platformă de food delivery din România.
Candidatul ideal:
Ne dorim colegi de suport dedicați pentru a sprijini operațiunile zilnice ale EuCeMananc.
Responsabilitățile tale:
- Introduci meniurile restaurantelor pe platforma EuCeMananc;
- Actualizezi continuu produsele noastre pe platformele companiei;
- Oferi suport reprezentantului de vânzări direct;
- Ajuți la redactarea documentației necesare companiei;
- Identifici potențiali noi clienți în comparație cu alte platforme similare;
- Consiliezi și oferi suport continuu clienților noștri prin intermediul telefonului și a e-mail-ului;
- Asiguri calitatea serviciului EuCeMananc.
Ne dorim de la tine:
- Să cunoști pachetul Microsoft Office și să ai abilități foarte bune de utilizare a PC-ului;
- Să fii o persoană calmă, calculată și rezistentă la stres;
- Să lucrezi foarte bine în echipă alături de departamentele firmei;
- Să ai bune abilități de planificare, atenție distributivă și orientare către rezolvarea problemelor.
Îți oferim:
- Salariu competitiv;
- Tichete de masă;
- Mediu de lucru profesional într-o companie în plină expansiune;
- Suport teoretic și practic în pregătirea ta profesională;
- Echipă deschisă și plăcută cu care poți bea o cafea în momentele bune;
- Locație semicentrală înconjurată de natură și spații de relaxare.