Rolul postului: Dezvoltator Salesforce
Tip job: permanent
Locația locului de muncă: România (model hibrid)
Descrierea postului
Responsabilitatile locului de munca:
5+ ani de experiență ca dezvoltator și administrator Salesforce în Salesforce Sales, Service
Cloud și Force.com cu următoarele:
O înțelegere excelentă a arhitecturii Salesforce MVC și a componentelor sale, cum ar fi modelul,
Vizualizare și controler
Experiență puternică în integrarea Salesforce CRM cu alte aplicații interne/externe
Servicii web bazate pe SOAP și REST
Capabil să dezvolte soluții specifice clientului folosind pagini de forță vizuală cu Lightning
componente, clase Apex, declanșatoare Apex, controlere și amp; Extensii pentru controler, componente Apex
și metode de testare
Experiență în proiectarea de obiecte personalizate, câmpuri personalizate, personalizare layout-uri de pagină, flux de lucru
Alerte, liste de alegere, tipuri de înregistrări, generator de procese, file personalizate, butoane personalizate, rapoarte,
Tablouri de bord și generare de e-mail în funcție de cerințele aplicației
Excelent în sarcini administrative, cum ar fi crearea de profiluri, roluri, utilizatori, aspect de pagină, permisiune
Seturi, fluxuri de lucru, aprobări și activități
Înțelegerea excelentă a limitelor guvernatorului Salesforce CRM cu capacitatea de a optimiza codul pentru
respecta acele limite
Înțelegere excelentă cu scrierea SOQL pentru aplicații specificate
Experiență în Batch Apex și Schedule Apex Development
Experiență în Salesforce Lightning (Aura/LWC) pentru crearea de aplicații
Cu experiență în implementare folosind Force.com IDE, Change Sets, ANT Migration Tool
Experiență în configurarea și menținerea permisiunilor de securitate ale utilizatorilor în conformitate cu
nevoile organizatorice
Experiență cu Conga Composer, DocuSign, Survey Monkey sau instrumente similare
Experiență cu tehnologii web, inclusiv biblioteci HTML, XML, CSS, JavaScript sau JavaScript
Experiență în asistență medicală și amp; Industriile serviciilor financiare preferate
Reprezentarea puternică a clienților și abilități de comunicare ar trebui să fie bune