SAS Application Administrator

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  • Gestionarea implementarii in mediul de productie a aplicatilor bancare (sau a unei linii de bussines);
  • Asigurarea suportului de nivel 2 pentru aplicatii si sistemele informatice conexe;



Experienta si Cunostinte

· Minim 1 an experienta in instalare, configurare, administrare, si monitorizare de aplicatii specifice unor linii de bussines(aplicatiile informatice specifice domeniului financiar-bancar constituie un avantaj; se exclud aplicatiile de infrastructura cu specific tehnic,cum ar fi unelte de administrare masini virtuale, storage, AD, antivirus, echipamente de retea..etc);

· Experienta in operare tool-uri BI – SAS 9.4 reprezinta un avantaj;

· Experienta in instalare, configurare si administrare Tableau Server application

· Experienta in administrare aplicatii instalate pe platforme cu sisteme de operare de tip Unix, Microsoft Windows;

· Cunostinte generale cu baze de date (Oracle, Microsoft SQL Server)

· Cunostinte generale cu middleware (IBM WebSphere, Oracle Weblogic, Tomcat, Jboss, Informatica PowerCenter, IBM MQ); cunostinte in a instala si in a depana applicatii ce folosesc in arhitectura lor software aceste sisteme)

· Cunostinte generale de programare (python constituie un avantaj) sau cunostinte generale de shell scripting (bash, powershell, batch);

· Cunostinte generale de arhitecturi software si elemente de infrastructura hardware;

· Cunostinte generale in solutii de containerizare/orchestrare : Docker, Openshift;

· Cunostinte generale de solutii de virtualizare (VMWare, Hyper-V) ;

· Cunostinte generale networking;

· Cunostinte generale in utilizarea tool-urilor de monitorizare servere si aplicatii (cum ar fi CheckMK, Graphana, Kibana,Prometheus, Oracle Grid, etc );

· Cunostinte generale ale metodologie ITIL cu focus pe procesele de change management, incident si problem management.



Profil:

  • Studii superioare de profil (absolvent studii tehnice sau de specialitate IT)
  • Limbi straine: Engleza - avansat, cunoasterea limbii Franceze reprezinta un avantaj;
  • Adaptabilitate si disponibilitate;
  • Initiativa si proactivitate, analiza si evaluarea informatiilor, capacitatea de a gasi solutii optime;
  • Abilitati de comunicare, hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor;
  • Spririt de echipa;
  • Asimilare rapida de cunostinte

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BRD - Groupe Societe Generale pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BRD - Groupe Societe Generale pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BRD - Groupe Societe Generale locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?