Responsabilitati:
- Gestionarea implementarii in mediul de productie a aplicatilor bancare (sau a unei linii de bussines);
- Asigurarea suportului de nivel 2 pentru aplicatii si sistemele informatice conexe;
Experienta si Cunostinte
· Minim 1 an experienta in instalare, configurare, administrare, si monitorizare de aplicatii specifice unor linii de bussines(aplicatiile informatice specifice domeniului financiar-bancar constituie un avantaj; se exclud aplicatiile de infrastructura cu specific tehnic,cum ar fi unelte de administrare masini virtuale, storage, AD, antivirus, echipamente de retea..etc);
· Experienta in operare tool-uri BI – SAS 9.4 reprezinta un avantaj;
· Experienta in instalare, configurare si administrare Tableau Server application
· Experienta in administrare aplicatii instalate pe platforme cu sisteme de operare de tip Unix, Microsoft Windows;
· Cunostinte generale cu baze de date (Oracle, Microsoft SQL Server)
· Cunostinte generale cu middleware (IBM WebSphere, Oracle Weblogic, Tomcat, Jboss, Informatica PowerCenter, IBM MQ); cunostinte in a instala si in a depana applicatii ce folosesc in arhitectura lor software aceste sisteme)
· Cunostinte generale de programare (python constituie un avantaj) sau cunostinte generale de shell scripting (bash, powershell, batch);
· Cunostinte generale de arhitecturi software si elemente de infrastructura hardware;
· Cunostinte generale in solutii de containerizare/orchestrare : Docker, Openshift;
· Cunostinte generale de solutii de virtualizare (VMWare, Hyper-V) ;
· Cunostinte generale networking;
· Cunostinte generale in utilizarea tool-urilor de monitorizare servere si aplicatii (cum ar fi CheckMK, Graphana, Kibana,Prometheus, Oracle Grid, etc );
· Cunostinte generale ale metodologie ITIL cu focus pe procesele de change management, incident si problem management.
Profil:
- Studii superioare de profil (absolvent studii tehnice sau de specialitate IT)
- Limbi straine: Engleza - avansat, cunoasterea limbii Franceze reprezinta un avantaj;
- Adaptabilitate si disponibilitate;
- Initiativa si proactivitate, analiza si evaluarea informatiilor, capacitatea de a gasi solutii optime;
- Abilitati de comunicare, hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor;
- Spririt de echipa;
- Asimilare rapida de cunostinte