Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Primeste persoanele din afara companiei si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri; indeplineste activitati de protocol;
- Primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta primita;
- Preia si directioneaza apelurile telefonice;
- Indosariaza, arhiveaza contractele/facturile si alte documente ale companiei;
- Asigura pastrarea registrului unic de intrari/iesiri ale documentelor;
- Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza/scaneaza diferite documente care ii sunt inmanate;
- Stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si se ocupa de aprovizioare (papetarie, protocol, alte materiale consumabile);
- Realizeaza rezervari de bilete de avion, camere de hotel;
- Asigura suport administrativ pentru celelalte departamentele ale companiei.
Cerinte:
- Studii medii/superioare
- Experienta min. 1 an pe o pozitie similara constituie un avantaj
- Foarte bune abilitati de comunicare verbala si scrisa
- Fire vesela, optimista
Oferta:
SMART ID este locul ideal pentru oamenii inovatori, performeri, care isi doresc sa aiba un impact asupra viitorului. Oferim un pachet complex de beneficii pentru a a incuraja oamenii energici si muncitori: un mediu modern de lucru, training-uri de specialitate, acces la biblioteca Bookster, program flexibil, zile libere suplimentare, abonament medical, fructe, cafea.