- preluarea apelurilor telefonice
- raspunde la emailurile primite de la clienti si potentiali clienti;
- scanarea, printarea, dactilografierea in Word, Excel de diverse documente solicitate de conducere si avocati;
- actualizarea bazei de date in programul BIROULUI;
- pregatirea corespondentei;
- opisare diverse documente;
- Absolvent/a de studii juridice;
- inregiatrare/formare/verificarea dosarelor de executare si a notificarilor
- tinerea si gestionarea arhivei electronice si fizice a societatii;
- asistarea executorului judecatoresc in diverse activitati administrative;
- fotocopierea documentelor de la diverse institutii solicitate de colegi;
- orice alte solicitari de suport din partea conducerii;
- activitati de protocol;
- cunoștințe operare PC (Word, Excel, Internet);
- atenție sporită la detalii, adaptabilitate la condiții de stres, punctualitate, amabilitate, seriozitate;
- abilități foarte bune de comunicare;
- integritate morală si etică, păstrarea confidențialității;
Experiența în domeniu și recomandare de la vechiul loc de muncă, precum si cunoasterea aplicatiei ZENIC constituie un avantaj poate constitui un avantaj. ( * date contact ale foștilor angajatori).