Cerinte:
absolvent studii superioare sau medii,
cunoasterea aplicatiilor utilizate in relatia cu inspectoratele scolare,
cunoasterea temeinica a legislatiei in domeniul invatamantului,
cunostinte solide de word, excel,
cunostinte de limba engleza la nivel conversational,
experienta pe un post de secretara intr-o scoala sau liceu;
Atributiile postului:
1. PROIECTAREA ACTIVITĂȚILOR
. Respectarea planurilor manageriale ale școlii.
. Implicarea în proiectarea activității școlii, la nivelul compartimentului.
. Realizarea planificării calendaristice a compartimentului.
. Cunoașterea și aplicarea legislației în vigoare.
. Folosirea tehnologiei informatice în proiectare.
2. REALIZAREA ACTIVITĂȚILOR
. Organizarea documentelor oficiale.
. Asigură ordonarea și arhivarea documentelor unității.
. Gestionarea documentelor aferente personalului unitatii (grade didactice, diplome, decizii de numire, decizii de detasare ).
. Întocmirea și actualizarea documentelor de studii ale elevilor.
. Alcătuirea de proceduri.
3. COMUNICARE ȘI RELAȚIONARE
. Asigurarea fluxului informațional al compartimentului.
. Raportarea periodică pentru conducerea instituției.
. Asigurarea transparenței deciziilor din compartiment.
. Evidența, gestionarea și arhivarea documentelor.
. Asigurarea interfeței privind comunicarea cu beneficiarii direcți și indirecți.
4. MANAGEMENTUL CARIEREI ȘI AL DEZVOLTĂRII PERSONALE
. Identificarea nevoilor proprii de dezvoltare.
. Participarea la activități de formare profesională și dezvoltare în carieră.
. Participarea permanentă la instruirile organizate de inspectoratul școlar.
5. CONTRIBUȚIA LA DEZVOLTAREA INSTITUȚIONALĂ ȘI LA PROMOVAREA IMAGINII ȘCOLII
. Planificarea activității compartimentului prin prisma dezvoltării instituționale și promovarea imaginii școlii.
. Asigurarea permanentă a legăturii cu reprezentanții comunității locale privind activitatea compartimentului.
Pentru relatii, ne puteti scrie la adresa: .