Secretara administrativ - Excel mediu - avansat

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerinte:

  • cunoasterea pachetului MS Office (in special Excel) la nivel mediu - avansat
  • cunostinte Google Drive (in special Google sheets)
  • cunoaterea limbii spaniole reprezinta avantaj

Responsabiliati:

  • Actualizarea cash flow – introducere date;
  • Efectuarea si monitorizarea platilor si incasarilor;
  • Descarcarea datelor din platforme online;
  • Obtinerea si introducerea datelor aferente activitatii productive;
  • Monitorizarea activitatii flotei cu ajutorul GPS-ului;
  • Interactiunea cu soferii si obtinerea informatiilor de la acestia;
  • Monitorizarea circulatiei diferitelor bunuri (echipamente soferi, carduri de motorina, consum combustibil);
  • Activitati de secretariat;
  • Organizarea si mentinerea la zi a arhivei;
  • Solicitarea facturilor si monitorizarea primirii acestora;
  • Completarea diferitelor formulare si documente interne;
  • Redactarea si verificarea centralizatoarelor de servicii cu clientii si furnizorii si rezolvarea neconcordantelor;

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la PABECON SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la PABECON SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are PABECON SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?