Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

• cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat
• experienţă pe un post similar – constituie avantaj
• studii superioare
• persoană responsabilă, punctuală, ordonată, proactivă şi empatică
• excelente abilităţi de comunicare şi relaţionare, claritate şi coerenţă în exprimarea scrisă şi orală
• cunoştinţe foarte bune de operare PC - pachetul MS Office, internet

Descrierea jobului

• primirea, înregistrarea şi distribuirea corespondenţei în interiorul companiei
• preluarea şi gestionarea apelurilor telefonice
• primirea vizitatorilor şi asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor
• aprovizionarea cu produse pentru protocol, menaj, papetarie, catering
• oferă suport administrativ pentru deplasări (rezervări hotel, achiziţie bilete de avion)


Se oferă:
• perspectiva unei cariere în cadrul unei firme de prestigiu
• provocările unui post cheie în cadrul companiei
• un sistem de salarizare motivant, tichete de masă, card de sănătate
• condiţii de muncă la standard comunitar european
• transport asigurat la locul de muncă din Apahida

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC SUNIMPROF ROTTAPRINT SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC SUNIMPROF ROTTAPRINT SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC SUNIMPROF ROTTAPRINT SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?