Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
• cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat
• experienţă pe un post similar – constituie avantaj
• studii superioare
• persoană responsabilă, punctuală, ordonată, proactivă şi empatică
• excelente abilităţi de comunicare şi relaţionare, claritate şi coerenţă în exprimarea scrisă şi orală
• cunoştinţe foarte bune de operare PC - pachetul MS Office, internet
Descrierea jobului
• primirea, înregistrarea şi distribuirea corespondenţei în interiorul companiei
• preluarea şi gestionarea apelurilor telefonice
• primirea vizitatorilor şi asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor
• aprovizionarea cu produse pentru protocol, menaj, papetarie, catering
• oferă suport administrativ pentru deplasări (rezervări hotel, achiziţie bilete de avion)
Se oferă:
• perspectiva unei cariere în cadrul unei firme de prestigiu
• provocările unui post cheie în cadrul companiei
• un sistem de salarizare motivant, tichete de masă, card de sănătate
• condiţii de muncă la standard comunitar european
• transport asigurat la locul de muncă din Apahida