Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
- Experienta in activitati administrative/secretariat;
- Studii medii / superioare (Filologie/Comunicare-Marketing, PR)
- Bune cunostinte de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Limba engleză scris/vorbit reprezintă un avantaj;
Obiective:
- Activitati specifice de secretariat : registratura, corespondenta, organizare intalniri, asigurare legaturi telefonice;
- Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor, în conformitate cu cerinţele zilnice;
- Redactarea corespondenţei de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice;
- Asigurarea transmiterii documentelor prin curier, poşta, fax, e-mail, site;
- Elaborarea şi redactarea documentelor şi situaţiilor cerute de management;
- Mentinerea legaturii cu anumiti furnizori: birotica, apa, produse curatenie, curierat;
- Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele;
Profil:
- Bune abilitati de comunicare, negociere, relationare, lucru in echipa;
- Bune abilitati de organizare, planificare a activitatii;
- Capacitate de a propune / identifica solutii, orientare spre rezultate;
- Flexibilitate, disponibilitate, tenacitate, perseveranta, atentie;
- Atitudine pozitiva, asertiva, constructiva.