Secretara / asistent manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Angajatorul are ca obiect principal de activitate consultanta pentru afaceri si management desfasurand activitati specifice de management de proiect, suport pentru obtinerea de finantari publice, realizare de studii si analize specifice, evaluare de strategii/programe/proiecte, dezvoltare resursa umana – instruire si formare, dezvoltare institutionala, sprijinirea sectorului cercetare – dezvoltare si inovare, asistenta tehnica – achizitii publice, PR, accesare fonduri structurale

Obiectivul principal al postului: Activitati suport administrative - organizatorice in cadrul organizatiei

Postul (full-time) solicita:

  • Gestionarea agendei de lucru/planificare intalniri Director general
  • Organizarea vizitelor si  a intalnirilor/sedintelor, primirea vizitatorilor
  • Preluare apeluri si directionare catre persoana careia i se adreseaza
  • Desfasoara activitati administrativ-organizatorice pentru relatia cu furnizorii si clientii angajatorului
  • Asigurarea suportului in probleme administrativ - organizatorice ale angajatorului, inclusiv deplasari unde este necesar
  • Gestionarea corespondentei, inclusiv in limba engleza – primire/trimitere/distribuire/arhivare
  • Redactarea coresondentei comerciale/oficial - formala, procesare texte, incheiere minute/procese verbale
  • Gestionare documente: redactare, imprimare, asigurare flux de autoritate pentru aprobari/avizari, arhivare
  • Gestionare arhiva documente
  • Evidenta sarcini si urmarire termene scadente
  • Activitati de marketing/publicitate
  • Activitati suport in cadrul echipelor de proiect

 

Cerinte:

  • Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare (constituie un avantaj)
  • Experienta de minim 3 ani in secretariat/front-desk, consultanta sau relatii cu publicul
  • Abilitati organizatorice si planificare a sarcinilor si prioritatilor
  • Rezistenta la activitati de rutina
  • Rapiditate si eficienta in executie sarcini
  • Fire energica, hotarata, buna capacitate de comunicare si relationare
  • Buna capacitate de a lucra sub presiunea termenelor
  • Punctualitate si precizie
  • Cunoastere utilizare imprimanta multifunctionala
  • Cunoastere limba engleza  - nivel mediu/avansat( cunoasterea oricearei alte limbi straine constituie avantaj)
  • Utilizare Microsoft Word, Excel, Power Point, Outlook, Internet Exlorer, Google si alte aplicatii suport la nivel mediu/avansat
  • Disponibilitate deplasari pentru sarcini administrativ-organizatorice

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la FRONTIER MANAGEMENT CONSULTING pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la FRONTIER MANAGEMENT CONSULTING pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are FRONTIER MANAGEMENT CONSULTING locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?