Secretara / Asistent Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Activitatea administrativa este importanta pentru noi. Ne ajuta sa ne organizam mai bine, sa fim mai eficienti si sa putem urmarii evolutia activitatii.
De aceea, colegul/colega pe care ne-o dorim ar trebui sa fie energic/ă, organizat/ă, atent/a la detalii, responsabil/a si dornic/a sa evolueze.

 

Atribuţii

  • Întocmeşte, primeşte, verifica, arhivează, distribuie documente interne si externe, in cadrul societatii si din afara;
  • Relationeaza, negociaza, comunica cu furnizorii societatii in vederea achizitionarii serviciilor si bunurilor necesare unei functionari optime a activitatii;
  • Asigura formalitatile protocolare la intalniri, conferinte si alte evenimente organizate in cadrul societatii;
  • Reprezinta societatea in relatia cu diversi parteneri si institutii la cererea, delegarea, imputernicirea din partea managerului general.

Sarcini

  • Primeşte corespondenta (trimisa prin posta, electronic sau fax), o înregistrează si distribuie personalului căruia i-a fost repartizata;
  • Expediaza corespondenta produsa de personalul societatii, prin posta, electronic sau fax, dupa caz;
  • Preia si directioneaza apelurile telefonice;
  • Redacteaza scrisori sau răspunsuri la scrisori, la indicaţiile superiorilor ierarhici;
  • Asigura indeplinirea formalitatilor necesare remedierii defectiunilor la echipamentele de lucru din cadrul oricarui compertiment
  • Organizează întâlnirile evitând suprapunerile/ aglomerările atât a persoanelor cat si a spatiilor folosite pentru întâlniri, evenimente
  • Primeşte persoanele: reprezentanţi ai instituţiilor publice, colaboratori, parteneri care vin in contact cu directorul general sau alţi salariaţi ai societatii, in interes de serviciu;
  • Depune documente pentru societate la diverse instituţii pentru care a fost împuternicit
  • Plăteşte taxe, impozite, amenzi pentru societate
  • Livrează documente către parteneri si le ridica de la parteneri
  • Îndeplineşte orice formalitati in legatura cu societatea, pentru care a primit delegare sau împuternicire din partea superiorilor ierarhici.

Se subordoneaza:

  • directorului general
  • asociatilor
  • echipei de marketing

Relaţiile de cooperare

  • cu toate compartimentele

Studii:

  • absolvent al unei forme de invatamant superioare;

Aptitudini:

  • Aptitudinea de a lucra cu documente
  • Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor
  • Atentie la detalii - Cunostinte de limbi straine : limba engleza nivel avansat ( scris, vorbit, citit)
  • Capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare, atenţie distributivă
  • Atitudine pozitiva si proactiva
  • Persoana ambitioasa, loiala, profesionala, hotarata, comunicativa, creativa, punctuala, organizata, disciplinata;
  • Prezenta agreabila, tinuta si conduita ireprosabila, comportament adecvat, capacitate de autoperfectionare, (limbaj, vestimentatie, reguli de politete);
  • Cunoştinţe bune operare PC (Word, Excel, Outlook, Internet)
  • Atentie la detalii - Cunostinte de limbi straine : limba engleza nivel avansat ( scris, vorbit, citit)

 

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Perfect Care Distribution pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Perfect Care Distribution pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Perfect Care Distribution locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?