Secretara / asistent manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Descrierea jobului:

- Asigurarea secretariatul general al companiei

- Organizarea documentelor (inregistrare si arhivare)

- Pastrarea agendei de lucru la zi
- Intocmirea de situatii periodice necesare departamentelor din cadrul firmei

- Redactare documente si rapoarte pentru management

- Elaborare si redactare contracte si alte documente specifice activitatii companiei

- Asigurarea suportului logistic personalului din cadrul companiei

- Evidenta clientilor, furnizorilor si a parcului auto

- Alte activitati de secretariat, conform cerintelor manageriale

 

Candidatul ideal :

- Studii superioare

- Cunostinte operare PC (MS Office)

- Cunostinte basic de management

- Abilitati de comunicare, adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic

- Abilitati excelente de comunicare, organizare si prioritizare

- Rigurozitate, atentie la detalii, capacitate de gandire analitica si rapida

- Personalitate flexibila si usor adaptabila
- Seriozitate, punctualitate, responsabilitate

- Loialitate, onestitate si confidentialitate
- Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj
- Permis categ B – avantaj

Salariul se negociaza in urma interviului

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la MIDA SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la MIDA SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are MIDA SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?