Secretara Birou Executor Judecatoresc

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

DESCRIEREA POSTULUI:
- Întocmirea / redactarea documentelor specifice procedurilor de executare silită, în termen si cu respectarea dispozițiilor legale;
- Participarea la pregătirea dosarelor necesare procedurii de executare silita;
- Completarea si tinerea evidentei registrelor specifice procedurilor de executare silita;
- Arhivarea documentelor;
- Operaţiuni privind primirea, înregistrarea şi expedierea corespondenţei, înregistrarea şi îndosarierea actelor
- Relația cu publicul (creditori / debitori / alte persoane in legătura cu dosarele de executare silita)
- Verificara, scaneaza si arhiveaza documentele specifice activității, respectând termenele stabilite
- Respecta instrucțiunile si procedeele de lucru specifice fiecărui dosar.

CERINTE:
- Viteză și acuratețe în tehnoredactare, capacitate de concentrare și atenție la toate detaliile actului întocmit (conținut, formă, font);
- Abilitați în relațiile cu publicul, capacitate de adaptare la stres, abilitați de organizare și planificare;
- Bune cunoștințe de operare PC (MS Office), scanări documente, fax.
- Disponibilitate de a lucra 8h/zi în Adjud (Vrancea)
- Experiența în executare silită, companii recuperari creante, banca, IFN  - constituie un avantaj;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Birou Executor Judecatoresc Cadar Andreea-Gabriela pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Birou Executor Judecatoresc Cadar Andreea-Gabriela pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Birou Executor Judecatoresc Cadar Andreea-Gabriela locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?