Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
CANDIDATUL IDEAL:
- Bune aptitudini operare PC (Pachet MS Office, Adobe). Este un avantaj cunoasterea programului de desen AutoCAD.
- Bune cunostinte de utilizare a echipamentelor uzuale de birou.
- Abilitati bune de comunicare, initiativa, capacitate de organizare si gestionare a sarcinilor specifice, spirit proactiv.
- Se apreciaza experienta anterioara in domeniul imobiliar.
- Se apreciaza cunoasterea limbilor de circulatie internationala.
- Obligatoriu carnet de conducere categorie B, pentru utilizarea masinii companiei.
RESPONSABILITĂȚI :
- Contabilitate primară.
- Activitati de tehnoredactare, multiplicare, traducere si arhivare a diverselor documente.
- Manipulare documente in format word, excel, pdf, dwg.
- Editare, printare, pliere, indosariere proiecte/planuri etc.
- Intocmire oferte si documentatii pentru licitatii.
- Gestiuni administrative si relationarea cu autoritati publice, gestionare relatie clienti si colaboratori.
- Receptie telefon/fax si corespondenta.
- Gestiune documente, organizare, arhivare.
- Gestiune necesar materiale de birou.
- Asigurare activitati de protocol.
- Sprijinirea activitatilor echipei tehnice (daca este cazul) in activitatea curenta de birou, deplasari pentru masuratori, vizite beneficiari, santiere etc.
SE OFERĂ:
- Echipa de lucru tanara si dinamica, in cadrul unei firmei in expansiune.
- Dezvoltare profesionala.
- Nivel salarial full-time intrelei net.
DESCRIEREA COMPANIEI:
SUNTEM UN GRUP DE FIRME CU CAPITAL STRAIN, AVÂND CA DOMENIU DE ACTIVITATE PROIECTARE SI MANAGEMENT IN CONSTRUCTII SI DEZVOLTARI IMOBILIARE PROIECTE PROPRII (IN BUCURESTI SI CONSTANTA).
LOCATIE BIROU - STRADA TUZLA, SECTOR, BUCURESTI.