Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilități principale:

- gestionare apeluri telefonice, mesaje, corespondenta, documente interne;

- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;

- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;

- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele companiei;

- mentinerea legaturii cu toti colaboratorii companiei;

- inregistrarea / incasarea facturilor emise, utilizare casei de marcat fiscal (monetar + raport Z);

- primirea clientilor si colaboratori, activitati de protocol, stabilire intalniri;

- redactare de emailuri, diferite documente solicitate de management;

- rezervari: hotel, bilete avion, transfer auto-aeroport;

- achizitie materiale curatenie, rechizite si protocol;

- inregistrari deconturi;

- intocmirea proceselor verbale de predare-primire;

- intocmirea și gestionarea contractelor de colaborare între societate și colaboratori.

 

Cerinte:

- Studii medii / superioare finalizate;

- Preferabil experienta pe o pozitie similara;

- Limba engleza, minim nivel mediu;

- Experienta in utilizare calculatorului - programele Office (Word, Excel);

- Persoana activa, comunicativa, amabila si eficienta;

- Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca.

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la MoB & IUS SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la MoB & IUS SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are MoB & IUS SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?