Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Suntem in cautarea unui Office Assistant.
Ce trebuie sa facI:
- vei gestiona activitatile specifice de front office si de suport in derularea activitatilor curente ale companiei
- vei derula activitati de secretariat si lucru cu publicul
- vei gestiona intreaga corespondenta a firmei (de ex. facturi, corespondenta comerciala, notificari, adrese, contracte, etc.)
- vei gestiona agenda administrativa a biroului sau a agendei de lucru si intalniri pentru managementul companiei
- vei asigura interfata cu clientii externi si interni, si cu orice alte persoane aflate in relatii comerciale cu compania
- te vei ocupa de toate activitatile specifice de secretariat, ce includ fara limitare, sortarea corespondentei, preluarea apelurilor, arhivarea documentelor
- ocazional te vei ocupa si de organizarea de evenimente, conferinte sau deplasari in interes de serviciu ( rezervari bilete de avion, hoteluri, asigurari de calatorie) sidupa caz, te vei ocupa si de diverse sarcini cu caracter logistic & administrativ
- ocazional vei efectua si deplasari in interes de serviciu
Cum trebuie sa fii:
- o persoana amabila si atenta;
- o persoana cu abilitati de organizare a activitatiilor de birou
- o persoana rezistenta la stres, chiar si cand sarcinile sunt repetitive si uneori de rutina
- o persoana proactiva cu o foarte buna capabilitate de comunicare si relationare
- o persoana capabila sa se adapteze rapid, riguroasa si atenta la detalii, cu foarte bune abilitati organizatorice
- o persoana care sa stie sa asculte si sa se implice activ in rezolvarea problemelor
- o persoana capabila sa se adapteze rapid, riguroasa si atenta la detalii
- o persoana capabila sa respecte deadline-uri stricte
Ce trebuie sa stii/ce experienta trebuie sa ai:
- abilitati avansate de comunicare si public relations
- abilitati avansate de secretariat, inclusiv de management al documentelor
- abilitati specifice de office assistant / assistant manager pentru activitati de birou, inlcusiv abilitati de administrare eficienta a timpului si de organizare
- utilizator experimentat PC - suita de programe MS Office
- studii superioare (preferabil finalizate), in domeniul economic, juridic, marketing sau management al afacerilor
- cunostinte avansate de limba engleza, atat scris cat si vorbit
MUST HAVEs:
- Cunostinte avansate in ceea ce priveste specificul activitatii de secretariat,inclusiv de management al documentelor
- Studii superioare
- Experienta relavanta de minim 3 ani in gestionarea activitatii de asistenta pentru activitatile de birou, inclusiv organizare de sedinte sau diverse intalniri de afaceri;
- Experienta cumulata de minim 2 ani in activitati desecretariat, receptie, asistenta, front office,registratura
NICE TO HAVE:
- Cunoasterea limbii chineze (scris si vorbit) constituie un avantaj
Ce oferim:
Contract individual de munca, salariu motivant si oportunitati de dezvoltare personala si de avansare in cariera pe termen lung