Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte :
- cunostinte contabilitate
- Cunostinte avansate operare PC, in special Excel
- Capacitate de analiza, sinteza, creativitate;
- Lucru in echipa
- Capacitate de comunicare, flexibilittate
– Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii.
– Atentie sporita pentru detalii;
– Capacitati bune de organizarea si prioritizarea sarcinilor.
Responsabilitati :
- activitati de secretariat
- Intocmirea zilnica a evidentei platilor si incasarilor efectuate
- Intocmirea zilnica a situatiei disponibilitatilor in lei si valuta
- Mentine relatia cu bancile pentru decontarea zilnica a operatiunilor bancare,
- intocmeste rapoarte la cererea managementului
– emiterea, inregistrarea tansmiterea si indosarierea facturilor de utilitati precum si urmarirea
incasarilor la termen a facturilor emise catre clienti;
– Colectarea facturilor, chitantelor, dispozitiilor de plata sau incasare, deconturilor si documentelor
aferente platilor efectuate de firma.
– Tinerea la zi a evidentei Biletelor la Ordin si/sau filelor CEC emise de firma catre furnizori, urmarirea
decontarii sau recuperarii acestora in vederea anularii, atunci cand este cazul.
- Scaneaza si arhiveaza electronic documente.
- Indosarierea documentelor conform procedurilor de lucru (INTRARI, IESIRI, DIVERSE, CASA, BANCA).
- Efectueaza operatiunile bancare (plati furnizori, ordine de plata etc) si intocmeste setul de documente
pentru platile electronice si ridicarile de numerar in lei si valuta
- Colaboreaza cu colegii din departamentul contabilitate la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare
si contabile, precum si la salvarea datelor informatice
- Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhica
- intocmire documentele necesare aferente contractelor de inchiriere, conventii, predare-primire spatii,
- pastreaza legatura permanenta cu furnizorii si clientii