Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
SECRETARA / FRONT OFFICE
Responsabilitatile specifice postului:
• Preia şi transmite mesaje telefonic si/sau email;
• Primeşte vizitatorii si se ocupa de asigurarea protocolului aferent;
• Arhiveaza / scaneaza diverse documente la cererea departamentelor din sediu;
• Raspunde de gestionarea diverselor probleme administrative legate de spatiul in care isi are sediul compania;
• Aptitudinea de a lucra cu documente, capacitatea de a gestiona informatii (culegere, clasificare, interpretare si transmitere a in formatiilor);
• Tine evidenta desfasurarii proiectelor in desfasurare si a sarcinilor;
• Elaboreaza și redacteaza documentele și situațiile cerute de management;
• Gestioneaza si updateaza dosarele unitatilor din cadul companiei si a celor necesare furnizorilor sau altor institutii;
• Asigura fluxul de comunicare (verbala si scrisa) in cadrul companiei dar si cu furnizori sau institutii;
Cerinte:
TINUTA OFFICE OBLIGATORIE - CONDITIE ELIMINATORIE
• Studii medii sau superioare finalizate
• Capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare, atenţie distributivă;
• Atitudine pozitiva si proactiva;
• Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului;
• Capacitate de incadrare in termene;
• Atentie la detalii si multitasking;
• Persoana ambitioasa, loiala, profesionala, hotarata, comunicativa, creativa, punctuala, organizata, disciplinata;
• Prezenta agreabila, tinuta si conduita ireprosabila, comportament adecvat, capacitate de autoperfectionare, (limbaj, vestimentatie, reguli de politete);
• Cunoştinţe foarte bune operare PC (Word, Excel, Outlook, Internet);
• Cunoştinţe bune de limba engleză - mediu / avansat (scris si vorbit).