Ne dorim:
- studii medii (studii superioare constituie avantaj);
- experiență în activitate de secretariat 3-5 ani;
- cunoștințe bune de operare calculator (MS Office, Outlook, Acrobat Reader, Internet);
- cunoașterea limbii engleze – scris și vorbit (limba germană constituie avantaj);
- bune abilități de comunicare, persoană sociabilă;
- seriozitate, dinamism, punctualitate;
- domiciliu stabil zona Mureș;
- permis de conducere cat. B
Activitatea zilnică:
- asigurarea activității de secretariat;
- asigurarea fluxului informațional;
- înregistrarea, distribuirea și arhivarea documentelor intrate și ieșite;
- prelucrarea și administrarea corespondenței;
- gestionarea contractelor;
- administrarea articolelor consumabile (birotică, curățenie, protocol);
- înregistrarea facturilor primite la sediul societății;
- desfășurarea activităților de recepție, protocol și call center.
Descrierea companiei:
Firmă de construcții cu capital german, activă pe piața din România încă de la începutul anilor ’90. În prezent avem sucursale în Târgu Mureș, Sibiu, Iași și București. Domeniile noastre de activitate sunt construcțiile de drumuri, construcțiile la cheie, tehnologiile de mediu și exploatarea de materii prime.