Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati
- Primirea si indrumarea clientilor si partenerilor nostri catre persoanele de contact din companie
- Preluare apeluri telefonice, a diverselor e-mail-uri, fax-uri si transmiterea lor catre colegii vizati
- Intocmirea necesarului de consumabile birotica-papetarie, comenzi si distribuirea lor
- Preluarea/ expedierea si urmarirea corespondentei interne si externe
- Protocol
- Evidenta Registrului de intrari/ iesiri
- Organizarea programarii si amenajarea salii pentru Controlul de Medicina Muncii
- Gestionarea fiselor de SSM, intocmirea dosarelor cu testele si cu documentatia de HR
- Evidenta, scanarea si upload in Portal contracte si PV-uri
- Preluarea si predarea echipamente pemtru service si completarea PV
Cerinte
- Persoana agreabila, eficienta si foarte responsabila
- Excelente abilitati de comunicare interumana
- Persoana organizata, cu abilitati de prioritizare si planificare
- Abilitati administrative, foarte ordonata
- Implicata si cu initiativa
- Cunostinte in utilizarea aparaturii de secretariat si birou, a aplicatiilor MS Office
- Buna cunoastere a limbii engleze
Oferta
- Mediu de lucru placut si dinamic
- Pachet salarial atractiv