Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitatile specifice postului:
•Preia şi transmite mesaje telefonic si/sau email;
•Primeşte vizitatorii si se ocupa de asigurarea protocolului aferent;
•Arhiveaza / scaneaza diverse documente la cererea departamentelor din sediu;
•Raspunde de gestionarea diverselor probleme administrative legate de spatiul in care isi are sediul compania;
•Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului;
•Capacitate de incadrare in termene;
•Atentie la detalii si multitasking;
•Aptitudinea de a lucra cu documente, capacitatea de a gestiona informatii (culegere, clasificare, interpretare si transmitere a informatiilor);
•Tine evidenta desfasurarii proiectelor in desfasurare si a sarcinilor;
•Elaboreaza și redacteaza documentele și situațiile cerute de management;
•Gestioneaza si updateaza dosarele unitatilor din cadul companiei si a celor necesare furnizorilor sau altor institutii;
•Asigura fluxul de comunicare (verbala si scrisa) in cadrul companiei dar si cu furnizori sau institutii;
Cerinte:
•Studii medii sau superioare finalizate
•Capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare, atenţie distributivă;
•Atitudine pozitiva si proactiva;
•Persoana ambitioasa, loiala, profesionala, hotarata, comunicativa, creativa, punctuala, organizata, disciplinata;
•Prezenta agreabila, tinuta si conduita ireprosabila, comportament adecvat, capacitate de autoperfectionare, (limbaj, vestimentatie, reguli de politete);
•Cunoştinţe foarte bune operare PC (Word, Excel, Outlook, Internet);
•Cunoştinţe bune de limba engleză - mediu / avansat (scris si vorbit).
Beneficii:
-salariu motivant
-conditii de lucru moderne, la standarde de marca
-perfectionare continua, posibilitati de promovare
Persoanele care doresc sa aplice vor depune CV + Foto