Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Atribuţii

  • Întocmeşte, primeşte, verifica, arhivează, distribuie documente interne si externe, in cadrul societatii si din afara;
  • Relationeaza, negociaza, comunica cu furnizorii societatii in vederea achizitionarii serviciilor si bunurilor necesare unei functionari optime a activitatii;
  • Asigura formalitatile protocolare la intalniri, conferinte si alte evenimente organizate in cadrul societatii;
  • Reprezinta societatea in relatia cu diversi parteneri si institutii la cererea, delegarea, imputernicirea din partea managerului general.

Sarcini

  • Primeşte corespondenta (trimisa prin posta, electronic sau fax), o înregistrează si distribuie personalului căruia i-a fost repartizata;
  • Expediaza corespondenta produsa de personalul societatii, prin posta, electronic sau fax, dupa caz;
  • Redacteaza scrisori sau răspunsuri la scrisori, la indicaţiile superiorilor ierarhici;
  • Asigura indeplinirea formalitatilor necesare remedierii defectiunilor la echipamentele de lucru din cadrul oricarui compertiment
  • Organizează întâlnirile evitând suprapunerile/ aglomerările atât a persoanelor cat si a spatiilor folosite pentru întâlniri, evenimente
  • Primeşte persoanele: reprezentanţi ai instituţiilor publice, colaboratori, parteneri care vin in contact cu directorul general sau alţi salariaţi ai societatii, in interes de serviciu;
  • Depune documente pentru societate la diverse instituţii pentru care a fost împuternicit
  • Livrează documente către parteneri si le ridica de la parteneri
  • Îndeplineşte orice formalitati in legatura cu societatea, pentru care a primit delegare sau împuternicire din partea superiorilor ierarhici.
  • Concepe materialele de comunicare interna (e-mailuri, articole, informari)
  • Pregatește scrisori, cereri, memorii, colete

Se subordoneaza:

  • administratorului
  • echipei de management

Relaţiile de cooperare

  • cu toate compartimentele

Studii:

  • absolvent al unei forme de invatamant medii sau superioare;

Aptitudini:

  • Aptitudinea de a lucra cu documente
  • Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor
  • Atentie la detalii - Cunostinte de limbi straine : limba engleza nivel mediu ( scris, vorbit, citit)
  • Capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare, atenţie distributivă
  • Atitudine pozitiva si proactiva
  • Persoana ambitioasa, loiala, profesionala, hotarata, comunicativa, creativa, punctuala, organizata, disciplinata;
  • Prezenta agreabila, tinuta si conduita ireprosabila, comportament adecvat, capacitate de autoperfectionare, (limbaj, vestimentatie, reguli de politete);
  • Cunoştinţe bune operare PC (Word, Excel, Outlook, Internet)
  • Experienta in domeniul HR constituie un avantaj
  • Cunostinte de operare in Socrate constituie un avantaj

Beneficii:

  • Mediu de lucru plăcut într-o echipă tănără și dinamica;
  • Tichete de masa;
  • Cont BCR fără comisioane;
  • și fiecare zi vitaminizată cu fructe, ceai sau cafea,dar și energia celor mai frumoase povești de izbândă.

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC CCC KRONSTADT pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC CCC KRONSTADT pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC CCC KRONSTADT locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?