Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Atribuţii
- Întocmeşte, primeşte, verifica, arhivează, distribuie documente interne si externe, in cadrul societatii si din afara;
- Relationeaza, negociaza, comunica cu furnizorii societatii in vederea achizitionarii serviciilor si bunurilor necesare unei functionari optime a activitatii;
- Asigura formalitatile protocolare la intalniri, conferinte si alte evenimente organizate in cadrul societatii;
- Reprezinta societatea in relatia cu diversi parteneri si institutii la cererea, delegarea, imputernicirea din partea managerului general.
Sarcini
- Primeşte corespondenta (trimisa prin posta, electronic sau fax), o înregistrează si distribuie personalului căruia i-a fost repartizata;
- Expediaza corespondenta produsa de personalul societatii, prin posta, electronic sau fax, dupa caz;
- Redacteaza scrisori sau răspunsuri la scrisori, la indicaţiile superiorilor ierarhici;
- Asigura indeplinirea formalitatilor necesare remedierii defectiunilor la echipamentele de lucru din cadrul oricarui compertiment
- Organizează întâlnirile evitând suprapunerile/ aglomerările atât a persoanelor cat si a spatiilor folosite pentru întâlniri, evenimente
- Primeşte persoanele: reprezentanţi ai instituţiilor publice, colaboratori, parteneri care vin in contact cu directorul general sau alţi salariaţi ai societatii, in interes de serviciu;
- Depune documente pentru societate la diverse instituţii pentru care a fost împuternicit
- Livrează documente către parteneri si le ridica de la parteneri
- Îndeplineşte orice formalitati in legatura cu societatea, pentru care a primit delegare sau împuternicire din partea superiorilor ierarhici.
- Concepe materialele de comunicare interna (e-mailuri, articole, informari)
- Pregatește scrisori, cereri, memorii, colete
Se subordoneaza:
- administratorului
- echipei de management
Relaţiile de cooperare
Studii:
- absolvent al unei forme de invatamant medii sau superioare;
Aptitudini:
- Aptitudinea de a lucra cu documente
- Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor
- Atentie la detalii - Cunostinte de limbi straine : limba engleza nivel mediu ( scris, vorbit, citit)
- Capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare, atenţie distributivă
- Atitudine pozitiva si proactiva
- Persoana ambitioasa, loiala, profesionala, hotarata, comunicativa, creativa, punctuala, organizata, disciplinata;
- Prezenta agreabila, tinuta si conduita ireprosabila, comportament adecvat, capacitate de autoperfectionare, (limbaj, vestimentatie, reguli de politete);
- Cunoştinţe bune operare PC (Word, Excel, Outlook, Internet)
- Experienta in domeniul HR constituie un avantaj
- Cunostinte de operare in Socrate constituie un avantaj
Beneficii:
- Mediu de lucru plăcut într-o echipă tănără și dinamica;
- Tichete de masa;
- Cont BCR fără comisioane;
- și fiecare zi vitaminizată cu fructe, ceai sau cafea,dar și energia celor mai frumoase povești de izbândă.