Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinte:
- Studii superioare
- Limba engleza – nivel avansat;
- Abilitati foarte bune de comunicare;
- Cunostinte foarte bune operare PC (Word, Excel).
- Abilitati de organizare si planificare a activitatilor zilnice;
- Persoana organizata, proactiva, pozitiva, eficienta, capabila sa isi indeplineasca responsabilitatile la timp.
- Cunostinte generale de Contabilitate Primara
- Experienta de cel putin 5 pe un post similar constituie un avantaj
Responsabilitati:
- Preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea lor;
- Inregistrarea tuturor documentelor intrate si iesite din firma si asigurarea fluxului intern al acestora;
- Planificarea si centralizarea micilor achizitii in cadrul departamentului administrativ;
- Redacteaza corespondenta, adrese;
- Coordoneaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii de secretariat;
- Coordoneaza relatia cu colaboratorii societatii;
- Suport pentru departamentul de Contabilitate;
- Indosariaza si arhiveaza documentele emise de catre societate;
- Transmite documentelor via e-mail si curier rapid /posta;
- Tine evidenta atat a contractelor emise cat si a celor primite, precum si a documentelor atasate: anexe, bilete la ordin, acte aditionale, procese verbale, etc.
Beneficii:
POSTUL ESTE PE PERIOADA NEDETERMINATA.
- Salariu motivant
- Bonusuri anuale
- Telefon
- Tichete masa