Secretara/Personal administrativ

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerinte:

  • Studii superioare
  • Limba engleza – nivel avansat;
  • Abilitati foarte bune de comunicare;
  • Cunostinte foarte bune operare PC (Word, Excel).
  • Abilitati de organizare si planificare a activitatilor zilnice;
  • Persoana organizata, proactiva, pozitiva, eficienta, capabila sa isi indeplineasca responsabilitatile la timp.
  • Cunostinte generale de Contabilitate Primara
  • Experienta de cel putin 5 pe un post similar constituie un avantaj

Responsabilitati:

  • Preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea lor;
  • Inregistrarea tuturor documentelor intrate si iesite din firma si asigurarea fluxului intern al acestora;
  • Planificarea si centralizarea micilor achizitii in cadrul departamentului administrativ;
  • Redacteaza corespondenta, adrese;
  • Coordoneaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii de secretariat;
  • Coordoneaza relatia cu colaboratorii societatii;
  • Suport pentru departamentul de Contabilitate;
  • Indosariaza si arhiveaza documentele emise de catre societate;
  • Transmite documentelor via e-mail si curier rapid /posta;
  • Tine evidenta atat a contractelor emise cat si a celor primite, precum si a documentelor atasate: anexe, bilete la ordin, acte aditionale, procese verbale, etc.

Beneficii:

POSTUL ESTE PE PERIOADA NEDETERMINATA. 

  • Salariu motivant
  • Bonusuri anuale
  • Telefon
  • Tichete masa

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC AGROMAS GRUP SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC AGROMAS GRUP SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC AGROMAS GRUP SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?