Candidatul ideal:
- studii medii
- experiență în activitate de secretariat 3-5 ani
- cunoștințe bune de operare calculator (Word, Excel, Outlook, Acrobat Reader, Internet)
- cunoașterea limbii engleze – scris și vorbit
- seriozitate, dinamism, punctualitate
- permis de conducere cat. B
Constituie avantaj:
- studii superioare
- cunoștințe în domeniul construcțiilor
- cunoașterea limbii germane
Descrierea jobului:
- asigurarea activității de secretariat
- înregistrarea, distribuirea și arhivarea documentelor intrate și ieșite
- editarea scrisorilor comerciale, procese verbale, etc.
- asigurarea comunicării interne în cadrul societății
- primirea și informarea clienților externi
- pregătirea ședintelor de proiect
- pregătirea și gestionarea corespondenței
- sprijinirea departamentului de calitate în pregatirea documentelor
- centralizarea jurnalelor de santier
Oferim:
- contract individual de muncă pe perioada proiectului cu posibilitate de prelungire/definitivare
- pachet salarial motivant
Descrierea companiei:
Firmă de construcții cu capital german, activă pe piața din România încă de la începutul anilor ’90. În prezent avem sucursale în Târgu Mureș, Sibiu, Iași și București. Domeniile noastre de activitate sunt construcțiile de drumuri, construcțiile la cheie, tehnologiile de mediu și exploatarea de materii prime.