Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabiliati :
- Primeste persoanele din afara companiei si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri; indeplineste activitati de protocol;
- Primeste, inregistreaza si repartizeaza corespondenta primita prin posta, de la angajatii companiei sau de la persoanele din afara companiei;
- Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;
- Asigura si raspunde de expedierea in bune conditii a tuturor scrisorilor;
- Indosariaza, arhiveaza si gestioneaza contractele companiei;
- Mentine opisurile dosarelor cu documente actualizate;
- Asigura pastrarea registrului unic de intrari/iesiri ale documentelor;
- Copiaza / redacteaza / tehnoredacteaza/scaneaza diferite documente care ii sunt inmanate;
- Stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si se ocupa de aprovizioare (papetarie, protocol, alte materiale consumabile);
- Realizarea rezervarilor de bilete de avion, camere de hotel;
- Asigura suport in activitatea curenta a tuturor departamentelor
- Indeplineste si alte atributii specificate in fisa postului
Aptitudini :
- inteligenta (gandire logica, memorie);
- corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii;
- dispusa la colaborare pe termen lung;
Cerinte :
- Experienta pe un post similar cel putin 1 an;
- Studii superioare, finalizat
- Limba engleza, nivel avansat;
- Cursuri in secretariat, reprezinta un avantaj