CERINTE
- persoană serioasa, dinamică, amabilă, cu o personalitate deschisă, prezență placută și inițiativă;
- persoana organizată, promptă și atentă la detail;i
- persoana cu abilități de comunicare și relaționare;
- cunostinte limba engleza nivel conversational, limba rusa optional;
- studii medii/uperioare;
- experienta in utilizarea calculatorului - programele: Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) si a Internetului;
- experienta in lucrul cu publicul reprezinta un avantaj;
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca;
- atentie la detalii, capacitate de gandire analitica si rapida;
RESPONSABILITATI
- preluare apeluri telefonice, mesaje, redirectionarea acestora si realizarea de legaturi telefonice;
- intampinarea invitatilorsi vizitatorilor cu o atitudine calda ii directioneaza in cadrul firmei in vederea scopului vizitelor;
- oferirea informatiilor despre serviciile companiei cu amabilitate;
- redactare, fotocopiere, scanare, pregatire documente;
- inregistrare facturi, corespondenta, pregatire plicuri pentru expediere prin serviciul postal sau curierat;
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei;
- preluarea, inregistrarea, distribuirea, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati.
- primeste corespondenta si o repartizeaza catre destinatarii din interiorul firmei;
- inregistreaza in sistemul informatic folosit de companie toate intrarile si iesirile primite de la curieri;
- pregateste si transmite prin curieri externiplicuri si pachete;
- alte activitati specifice secretariat/administrative;