Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Daca esti o persoana foarte bine organizata, ai abilitati bune de comunicare si relationare si vorbesti limba engleza la nivel avansat, te invitam sa te alaturi echipei noastre.
Cerinte:
- Cunostinte avansate operare PC (Microsoft Office), fax, xerox, scanner, echipamente electronice in vederea realizarii conferintelor telefonice si videoconferintelor;
- Cunoasterea limbii romane la un nivel superior si o buna stapanire a limbii engleze;
- Abilitati de comunicare si capacitatea de a lucra atat in echipa, cat si individual;
- Auto-disciplina, punctualitate şi respectarea termenelor limită;
- Constituie un avantaj experienta in domeniul administrativ sau juridic.
Sarcini si atributii:
- Gestionarea agendei membrilor echipei manageriale;
- Receptioneaza corespondenta si o distribuie catre departamentele sau persoanele destinatare;
- Tehnoredactare documente, copii, scanare, indosariere, arhivare, e-mail, fax etc.;
- Tine legatura cu furnizorii de servicii;
- Preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora;
- Diverse activitati de protocol ( intampinare vizitatori, asigurarea conditiilor optime in intalnirile ce au loc la sediul companiei);
• Intocmirea periodica, sau in functie de solicitari, a diverselor rapoarte sau documente;
- Alte activitati ce au rol de sprijinire a activitatii departamentelor companiei (rezervari de calatorie, tren, avion, hotel etc.).